Forskjeller mellom Samsungs LE- 40" modeller

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forskjeller mellom Samsungs LE- 40" modeller

Da mener jeg ikke forskjellen mellom 51 og 61, da det er blitt snakket mye om her, men forskjellen mellom 40R51B og 40M51B. Forskjellen mellom R og M, altså.

Har nettopp bestilt en LE-40R51B, og venter spent. Men fant ut dette med R og M etterpå, og lurer på om alle testene jeg har lest rundt omkring da er tester av en annen TV enn den jeg har bestilt... Noen som kan hjelpe meg med dette?

EDIT: Ok, fant ut mer på siden til Samsung... Selvfølgelig. Men er R-versjonen noe dårlig kjøp i norge til 22000? Noen som har sett noen hyggelige priser på M-versjonen? Noen som har R-versjonen som har lyst til å si noen om deres erfaringer? Tusen takk for evt. hjelp.

Skal gi min mening om TV'n når jeg har fått fordøyd den litt :razz: Gleder meg vilt til jeg har råd til Xbox360 til denne her....

Takk for all hjelp!

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Design.. Det er vel ikke annet , mulig noe lavere ms på m serien, litt usikker
    men tror ikke du har gjort dårlig valg i det hele tatt...

S

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PiP

På SHG sine sider står det at M har PiP, men ikke R. Sendte en mail til Klubben, og fikk vite at begge hadde det.. så vi får stole på det. Ellers er det vel en "forskjell" at R er å få tak i om dagen.

Gleder meg til å høre hva du synes... jeg kommer til å kjøpe en av de 3, og hvils R er god nok, så blir det fort den.. vet ikke om jeg klarer å vente på at lagrene skal fylles opp av de andre.

Fin

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Får den mellom 5 og 9 i morgen kveld. Utrolig bra gjort av dem å få skjermen hit på døra mi i løpet av en dag, helt fra bergen (jeg bor i Oslo). Var innom HIFI Klubben i Marcus Thranes gate i dag og kikka på den. Han jeg snakket med sa at den TV'n jeg hadde valgt var der du fikk mest for penga. Forskjellen fra den og de dyrere modellene var ikke så stor at prisforskjellen var verdt det, mente han. Men så sjekket jeg ikke heller, da. Sa Takk, det holder - siden den var på vei og jeg synes den lekre saken var mer enn bra nok for mitt bruk.

Er nok litt forskjell, hvis du har penga. Jeg er student med noen slanter sparepenger Tror jeg blir fornøyd, jeg. Men som sagt, jeg skal si ifra hvordan den sitter, jeg. Hadde egentlig tenkt til å vente til etter jul, men... hehe. Dere får forresten kjøpt denne til ca. 19300 nok hvis dere kjøper den i sverige og henter den på et postkontor over grensa. Selv valgte jeg ikke å gjøre dette, for da må du selv levere den inn til fiksing hvis det er noe galt eller rart. Kjøre helt til sverige med den... og ikke kunne legge den ned for da blir den ødelagt? Nei...

Men det er 3000,- da. Og det er ikke sikkert det skjer noe gæærnt... Your call..

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som har link til der forskjellene mellom 51 og 61 blir diskutert? takk

Edit: Nå har jeg trålet forumet... Og slik jeg forstår er det ikke noen forskjell i praksis?? Bare kontrast på papiret?

Eller??

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Du kan jo sjekke her http://www.minhembio.com/forum/index...pic=99229&st=0 om du finner noe interessant...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sendte en mail til samsung for en stund siden da jeg vurderte mellom 32 r51 og 32 m51. Han fortalte meg at den eneste forskjellen var design og at det var litt bedre lyd i M serien.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fingal
    På SHG sine sider står det at M har PiP, men ikke R. Sendte en mail til Klubben, og fikk vite at begge hadde det.. så vi får stole på det. Ellers er det vel en "forskjell" at R er å få tak i om dagen.

Fin
    den har ikke to tunere så du får kun pip om du har et eller annet tilkoblet hdmi inngangen, syntes det er litt missvisende da de fleste (inkl meg) tolker det som om man kan se to tv programmer samtidig..

Newcomer c0n05 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PiP

Om man skal være banal så betyr PiP Bilde i Bilde, ingen som sier noe om kilden, på samme måte som HD READY ikke nødvendigvis betyr at den kan vise PAL\NTSC tv signaler.. Men de kunne kanskje blitt flinkere på å spesifisere antall tv tunere\muligheter så slipper man å forvirres?

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har både 51 og 61 modellene 1 tuner?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan dele sine erfaringer med Samsung sin LE-40R51B den er på salg nå hos Bonus Expert til 16999,-. Vurderer sterkt å kjøpe den etter et nokså misslykket forsøk på Viewpia 37" fra Elprice.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TheMan
    Noen som kan dele sine erfaringer med Samsung sin LE-40R51B den er på salg nå hos Bonus Expert til 16999,-. Vurderer sterkt å kjøpe den etter et nokså misslykket forsøk på Viewpia 37" fra Elprice.
    Du kan, på de rette stedene, få den aller siste modellen i R-serien, R7, til en lapp eller to mer. Knapt det.

Da bør du ikke kjøpe R51...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken tv da? Og hvor selger de denne?

På expert selger de LE-40R51B 1il 16999,- og på mpx selges LE-40M51B til ca 23" hva er forskjellen på disse? Er den på expert en gammel tv???

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TheMan
    Hvilken tv da? Og hvor selger de denne?

På expert selger de LE-40R51B 1il 16999,- og på mpx selges LE-40M51B til ca 23" hva er forskjellen på disse? Er den på expert en gammel tv???
    Ja, den på Expert er en gammel modell, som er på vei ut.

Du kan f.eks. kjøpe LE-40R71 eller LE-40R72. Det er ingen forskjell på disse, med unntak av fargen på "leppa" nederst på skjermen.

OK Elektriske har den til 20 000 kroner:

http://okelektriske.no/productview/19388333/

... men den kan nok plukkes opp enda billigere, som her:

http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1027

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •