Thomson 32" LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thomson 32" LCD

Lurer på om noen har erfaringer med denne:
    Thomson 32" LCD

Oppløsningen er på 1366*720 (samme som 720p?), men tv'en har ikke HD-ready merket. Har kun komponent og VGA inngang, i tillegg til vanlig scart og composit. Hva betyr det? Jeg skal "selfølgelig" kjøre Xbox360 på den (hvis jeg kjøper tv'en). Vil jeg da få samme bildekvalitet som med en tv som er HD-ready godkjent?

Er helt grønn på dette her, så "please, be gentle..."

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TVen er IKKE HD-ready
    forøvrig ganske dårlig bilde på den.. pikslene er godt synlige, mye linjestøy og fargene er dårlige.. tidvis et grønnlig skjær i den TVen, ser det fort viss du ser på TVen en stund..
    Vil nok bli skuffa viss du kobler 360 på den, responstiden er ikke god nok, så etterslepet er ganske tydelig. kjipt når du spiller gotham racing

mange andre ting det går an å bruke ti lapper på.
    men er 9k maksbudsjettet ditt eller..?

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så en Thomson LCD hos Expert for noen uker siden. Hvis det er samme som hos Elkjøp hadde jeg styrt langt unna. Det var et utrolig dårlig bilde på den i forhold til en Samsung LCD som sto rett ved siden av. Jeg spurte om innstillingene var feil på Thomson,men fikk til svar at det var det ikke. Bildet er rett og slett ikke bedre på den.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.

Kommer nok til å kjøpe meg noe annet. Valget står nå mellom Samsung sin R41 og LG LX2, begge 32" LCD og HD-ready. Klarer ikke å bestemme meg ennå

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    Vil nok bli skuffa viss du kobler 360 på den,
    Jeg er veldig uenig i det som blir sagt av fenriz. Jeg tror at nesten uansett hvilken TV du har så får du bra bilde ved xbox 360 som kilde. Ikke fordi xbox 360 er fantastisk, men fordi den mater TV en med gode signaler som er tilpasset oppløsningen på TVen. En 32" LCD som ikke er HD-Ready har i dagens TVer like høy oppløsning som en HD-Ready TV. Du vil få litt bedre bildet på en god (vel og merke) HD-Ready TV men du vil neppe bli skuffet på en ikke HD-Reaady 32"LCD

Det jeg mener er den store testen på TVer er litt dårlige analoge signal eller viss du er heldig en digital parabol tuner, med andre det de fleste får inn i stua i dag. HD blir bra uansett spør du meg!

Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •