Hitachi 37LD6600 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mulig noen modeller har "mandagsproblemer", men jeg er fornøyd. Det er forståelig nok bildestøy på parabol signalene, men har kikket etter tv i over 6 mnd nå, og må si at kvalitet vs pris, så stiller denne langt frem. Ikke minst grunnet det at Hitachi IKKE er oem produsent, med billig elektronikk. Den er også veldig sterk på DVD. Sortnivå er som forventet på LCD = bra på dagtid, medium på kveld.

Har ikke testet HD ennå, men det skulle forundre meg mye om ikke det vil være f..... fantastic, men på hvilke anerkjente skjermer er det ikke det ;-)

Men, hvis en skal ha stealth teknologi er nok ikke dette skjermen, til det er den for "gammel",dvs at de nok kommer med en ny (9000 serien) om ikke lenge for LCD også.

Allikevel et godt kjøp om tv'n er slik den skal være. Og så slår den ikke minst PV60 til Panny (som jeg lenge vurderte) ned i støvlene når det gjelder design :grin:

Skulle tv'n allikevel "feile" er det greit å kunne bytte innen 30 dager. Noe bra skal de ha i Elkjøp også (om enn bare dette)....

EDIT: Finner forøvrig bare en side med misfornøyde eiere (http://www.unbeatable.co.uk). Har du noen flere sider jeg kan lese mer på thunderclash?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate JR sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    615
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg kikker nøyere på skjermen, har jeg et lysere felt på skjermen, som jeg er usikker på hva kommer av. Se vedlagt bilde;

Noe som vet hva dette er?

Beklager dårlig bildekvalitet...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •