Info / erfaringer ang. Philips 50PF7320....ønskes.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Info / erfaringer ang. Philips 50PF7320....ønskes.

Er det noen som har / event. har sett tester av Phillips 50PF7320?
    Finnes det bedre alternativer i samme prisklasse?.....event. Samsung PPM50M5HSX.....?

Active vette sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så den på Elkjøp. Det var den tv som hadde det dårligste bilde av alle. Styr unna!!!

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Gikk litt å tenkte på å kjøpe denne selv. Var først litt i tvil pga. minimalt med tilkoblingsmuligheter. 2 scart, 1 dvi, 1 svhs på siden. Ingen ordinær audio out, så da må man bruke en av scart utgangene. Da sitter du igjen med 1 scart og 1 dvi. Dvi skal støtte hdcp.

Tenkte det var greit i starten, med tanke på å ofre litt i forhold til størrelsen på selve skjermen. Også pixel plus så litt greit ut. Var også å sjekka ut tv'en en del ganger. Den siste gangen jeg sjekka den ut sto det på en dvd. Slik at man fikk litt mer inntrykk av kvaliteten på selve bildet. I alle fall bedre en ett elendig analogt signal splittet til x antall skjermer. Ble da litt skremt når jeg så antydninger til hakking i bildet ved panoreringer. På slutten av filmen når credit's rullet over skjermen hakket den som en gal. Virket som bildet kun oppdaterte seg hvert halvsekund. Så helt jævlig ut mildt sakt. Sto også en samsung 40" lcd r51 som fikk samme signal. Der fløyt rullteksten glatt over skjermen uten antydninger til noe særlig hakking. Bestemte meg da øyeblikkelig for å la være. Også litt på grunn av at jeg fant pioneer sin 506 i sverige til nesten samme pris. (men den handelen gikk i grøfta).

Som tips tror jeg også at du kan få philips sin 50" 9967D med pixel plus 2 hos fyndborsen ned mot 30.000 norske hvis du sender en mail og ber om ett godt tilbud. Har ikke sett denne skjermen da det kun er 9966 som selges i norge. Men vil nok tro den har bedre tilkoblingsmuligheter og bedre bildet.

Nå skal det sies at jeg ikke hadde tilgang på noen fjernkontroll. Så det kan jo være at alt av støyfilter og ekstra dilldall var satt på. Og at dette var med å forårsake den jævla hakkingen på skjermen. La også merke til en annen tinge på den filmen. Det ble zoomet inn mot en mann med stripete skjorte (hvit med blå striper). Dette så helt jævlig ut. Virket som skjermen ikke klarte å bestemme seg hvilken farge stripene på skjorta hadde. Så det flimret som bare juling i både de hvite å blå stripene. Når stripene kom ganske nærme skjermen flimret nesten hele skjorta mellom lilla, hvit og blå. Så helt jævlig ut.

Skjermen ble matet av scart. Så jeg rekner med det var en dårlig kabel. Det var også en billig spiller. Men uansett så så bildet faktisk helt naturlig ut på samsungen. Skal ikke forundre meg om dvd spilleren var stilt inn på å sende s-vhs eller cvbs. Men uansett. Slik skal det ikke se ut. Hadde bedre bildet på min gamle flatskjerm med vhs spiller.... Men det er jo mange faktorer som kan skyldes det dårlige bildet...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •