LCD og DVDO?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: LCD og DVDO?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LCD og DVDO?

Hei!

Min Loewe Aconda 32" er i ferd med å ta kvelden etter bare 5 års samarbeid. Ryktene sier det er bilde røret, og dermed så vil det ikke svare seg å fikse tv'en. Ja, garanti/reklamasjons tiden gikk ut for ca 3 mnd. siden....

Da jeg er MEGET fornøyd med bilde kvalitet, samt måten Loewe hånterer dette med å vise 4:3 bilder strukket til 16:9, så hadde jeg håpet å finne noe tilsvarende i LCD jungelen. MÅ man kjøpe Samsung LE-40M61, eller kan man satse på "en ok skjerm" med relativ lite etterslep, å "gå utenom" videoprosessor'en i skjermen, men heller satse på å kjøre bildene gjennom en ekstern sak som DVDO i 720p? Vil dette gi bra bilde? Eller blir Samsung + DVDO enda bedre? Som kilder har jeg Pioneer DVD 585 og Dream Box. Kan også skaffe Lyse kabeltv hvis det er bedre.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av coopers
    Da jeg er MEGET fornøyd med bilde kvalitet, samt måten Loewe hånterer dette med å vise 4:3 bilder strukket til 16:9
    Bare av nysgjerrighet, hvordan kan 4:3 strekkes til 16:9 på en bra måte? Beklager OT.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Bare av nysgjerrighet, hvordan kan 4:3 strekkes til 16:9 på en bra måte? Beklager OT.
    Har du sett bilde på en Aconda? Hvis ikke, gjør det!!! Jeg mener det må være noe av det bedre, hvis ikke den beste måten å "lure" til 16:9 av en 4:3 sending. Ok, jeg tvangs kjører ikke tv'en i 16:9, men bruker tv'en auto mode, panorama, men det rekner jeg med at du forsto?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •