32" flatskjerm hd-klar til 10k! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av baffen
    Det vil bli mulighet for å sjå VM i 2006 uten HD-Ready TV så ingen fare folkens!
    Puh! I et par sekunder satt jeg med hjerte i halsen :-P

Men har lest hva dere og andre har sagt, og bestemte meg for å ikke gå noe høyere i pris (er kun 16 år, og jobber ikke :-| ), så kjøpte meg en Philips CRT-tv til 7000 kr.
    Så den i aksjon på elkjøp, og bildet var supert. Hd-klar var den ikke, men det får jeg ta når den tid kommer ;-)

Takk for alle svar! :grin:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av baffen
    Må jo bare si det for balansen i debatten sin skyld at de du ramser opp der nOstra, en god del av det koster mye penger. Det er få som sier at det ikke finnes HD-materiale, men viss man for eksempel vil betale 5000 for en tuner som ikke er brukervennlig for å se på en kanal som sender reklame og noe greier i loop, så har vedkommende en god del penger eller er veldig entusiastisk. Men det er flott for de som har disse pengene. Alt er jo prioritering.

Det vil bli mulighet for å sjå VM i 2006 uten HD-Ready TV så ingen fare folkens!
    Nå var det vel overhodet ikke det man pratet om her men det er nå så. Og selvsagt er det ingen som sier at man ikke kan se fotball vm uten hd-ready tv, hva tar du oss for?

Poenget her er at ting skjer i en enorm hastighet, at HD er godt utbygd i resten av verden og at treige norge ikke er noen grunn til ikke å ta det med i betraktningen. Selv sitter jeg her og koser meg gløgg ihjæl med filmer og serier i 720p og 1080i. HD er ikke morgendagens teknologi, for isåfall var morgendagen igår.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ZiroN
    Puh! I et par sekunder satt jeg med hjerte i halsen :-P

Men har lest hva dere og andre har sagt, og bestemte meg for å ikke gå noe høyere i pris (er kun 16 år, og jobber ikke :-| ), så kjøpte meg en Philips CRT-tv til 7000 kr.
    Så den i aksjon på elkjøp, og bildet var supert. Hd-klar var den ikke, men det får jeg ta når den tid kommer ;-)

Takk for alle svar! :grin:

Hvilken modell var det du kjøpte? 32PW9319? Om det ikke er den virket det ganske dyrt for en CRT. Tviler ikke på at den god men CRT taper seg utrolig mye i verdi om dagen + at du kunne eventuellt spart opp til si det dobbelt å fått en meget god LCD. Sharp sin 32" LC32P50 heter den vel ligger på rundt 14k og gir et meget godt bilde om man gir den litt skikkelig signal. Ikke hd-ready men kjører HD uten problem. Har HDMI og masse annet snadder.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •