kjøp av ny tv..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kjøp av ny tv..

skal kjøpe meg en ny tv no.. har lenge vurdert lcd pga fare for innbrenning.. har ikke så veldig stor stue.. 20 kvm kanskje.. litt under..

tenkte først at eg ikke hadde bruk for mer enn 32" lcd.. men vil jo sitte 3 meter ++ fra tven.. kommer til å bruke tven til å se film og fotballkamper for det meste.. ikke data..

sett litt på thomson lcd´en på elkjøp til 17995.. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...ON%2032LB220B4

synst den ble litt for dyr.. og HD tv er ikke så viktig for meg.. kommer uansett til å ta flere år før man får glede av HD tv..

en annen eg har funnet er denne panasonic 42" plasmaen :

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...NIC%20TH42PA50

koster 19995 hos elkjøp, 20999 hos expert og 15999 hos siba..

hos elkjøp heter den PANASONIC TH42PA50, mens hos siba og expert er det en E bak pa50, men det er vel samme tven?

vil heller betale for få en tv med skikkelig kvalitet på de signalene vi kan få no enn å betale noen 1000 ekstra for hdtv.. ¨

vet ikke om folk er enig men..

noen som har denne og er fornøyd/misfornøyd? kordan er det med innbrenning? det er jo den nye generasjonen (G8) .. var det ikke sånn at det skulle mye til for å få innbrenning på denne tven?

noen tips før eg evt bestiller? tror eg går for denne og kjøper den hos siba..

btw så har siba meget god avdragsordning.. 1600 i kredittkostnader for 2 år er ikke mye.. elkjøp skulle hatt minst 3-4000 og expert ennå mer...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har selv PA50 og den fungerer meget bra. brukte samme argument om hd tv som du. Det er mange meninger rundt dette temaet, men jeg valgte å kjøpe laoppløst nå og heller vente til HD er tilgjengelig for alle. Når dette har blitt en standard for sendinger og dvd/spill osv vil prisene på hd tv èr automatisk gå ned drastisk.
    Garantert!!

Tror at PA50 er en av de sikreste an kan kjøpe i denne prisklassen. Brukte flere måneder på å sammelikne mot andre modeller og leste flittig på diverse forum hvor mange først kjøpte en annen modell for så og bytte inn til PAnasonicen.
    Rett og slett en enkl og grei tv med meget bra bilde. Mangler mye av "zappefunksjonene" som mange av de andre skjermene har, men det spiller liten rolle for meg.

LYkke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •