Anbefaling av plasma/lcd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling av plasma/lcd

Halloen!

Er på utkikk etter plasma/lcd i prisklassen 10-15k, størrelse 37"-42". Noen som har noen gode anbefalinger?

På forhånd takk!

eriksg.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som har noen forslag eller anbefalinger???

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    søk på forumet så finner du det du spør etter

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er mange anbefalinger hvis du leser litt på diverse tråder her... Det kommer mest an på hva du skal bruke den til. Ganske mange som foretrekker plasma dersom bruk hovedsaklig er tv og film.
    Har sett flere anbefalinger på 37" lcd fra Viewpia (elprice.no, 15k ), synes selv Philips 37PF5320 (lcd) var OK (dengang 14k hos elkjøp, nå koster den 17k). Ville nok gått ned til 32" dersom jeg skulle hatt lcd, Sony KLV-S32A10E (32" til 14k hos Siba.no) er en av de beste lcd'ene jeg har sett, men har hørt at den kan være kresen på signalet selv om jeg ikke synes den var værre enn andre i samme prisklasse. Plasmapaneler som ofte får skryt er Panasonid TH37PA50 / TH42PA50 (hhv 37" til 15k hos Elkjøp og 42" til 16k hos Siba.no), men disse er lavoppløste og ikke HD-ready. Selv har jeg endt opp med en HD-ready 42" Grundig til 15k fra best-buy.no (sjekk tråden http://avforum.no/forum/tv-apparater/28453-rsteinntrykk-grundig-42-pxw-110-7515-a.html, selv om om det for min del var viktigere med høyere oppløsning enn selve "HD-ready"-biten.

Veldig greit med 14-30 dagers angrerett/åpent kjøp i de fleste (alle?) varehus i "virkeligheten" og på nett. Er ikke lett å velge uten å prøve, og det må prøves hjemme for å prøves ordentlig. Kommer jo an på hva du har av signalkilder, lysforhold++

Lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •