Beste budsjett 32'' LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer manfred sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste budsjett 32'' LCD

Prøvd dette før, og har surfet uttallige (15) minutter på nett. Bestemor skal ha en lcd på veggen, men er ikke int. i å legge noe særlig mer enn 10-12 tusen.

Hvem 32'' i denne prisklassen har bestbilde på analoge signaler?

på forhånd tusen takk for hjelpen, vanskelig det her da jeg ikke har lyst til å sløse bort de hardt oppsparte midlene hennes

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har veldig god erfaring med philips 32PF4320. Den kjøpte jeg for 10.000 på expert. Om ikke du finner akkurat den lenger så vil jeg uansett anbefalle philips PF serie.

Jeg vet elkjøp har hatt den til samme pris men kan ikke si om den koster mer nå. i så fall rundt 13 000.

Den er meget god på analoge signal. Den var av de aller beste sammenlignet med andre skjermer, til og med de beste pioneer skjermene. Og jeg har vert rundti hele Bergen og sett de aller fleste skjermer som henger rundt omkring.

Jeg har hatt denne siden august i år og er veldig fornøyd. Eneste minuset er at jeg har 1 død pixel, men det er sånt som jeg ikke lengger merke til.

Den viser wmvhd gnistrende bra, men hvilken TV gjør ikke det..

ENDRING: Rett etter at jeg hadde skrive det over så fant jeg denne på elkjop sine sider:
    http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...IPS%2032PF5320

Den koster litt over 11 000. Det er en TV i samme serie som jeg nevnte og den har nå blitt HD-klar. Så lenge ikke dette har gått ut over kvaliteten på analoge signal så er dette en TV jeg veldig anbefaller!! veldig høy nytte/kost!

Siden dette er Elkjøp så er det ikke rart eller uvanlig om TVen ikke er mulig å oppdrive hos elkjøp; "utsolgt" men lykke til

Newcomer amorino sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden dette er Elkjøp - pass på flg:

1. Elkjøp konkurrerer ikke med sin egen nettbutikk (som de sier!) og dermed pleier varene å være langt dyrere i butikken enn prisene på nettet skulle tilsi!

2. Varen er gjerne utsolgt, eller finnes bare i nettbutikken - SELV OM nettbutikken sier at det IKKE går an å kjøpe varen over nettet!!

3. Elkjop sin modell er dyrere enn f.eks. Expert eller annen leverandør (ikke nettbutikk!), men fordi butikkene bruker forskjellig modellnummer på samme produkt gjelder IKKE prisgarantien!

JEG HATER ELKJØP!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at denne ikke kan kjøpes fra nettbutikken nå er rett og slett at hovedlageret er tomt. Er ett lite problem at det er vansklig å få tak i nok skjermer for butikker per i dag. Pioneer XDE får du faktisk ikke tak i før jan/feb hvis butikken ikke har den på lager. Hvis du ringer kundeservice kan det være at du kan få reservert tv'en med X uker leveringstid. Synes foresten samsungen expert annonserer til 7995,- kan være ett alternativ

amorino: Synes du hadde ett veldig bombastisk utspill så jeg lurer hvilken modell har expert som er akkurat lik denne, men med annen produkt kode? Kan for ordens skyld nevne at da expert annonserte 32pf4320 til 12995,- kjørt elkjøp den 9995,-. Noen ganger er den ene kjeden billigst, andre ganger den andre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ville sett på Samsung 32R51B, ligger vel på ca 12000 fra shg.no sist jeg sjekka.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •