Hyundai 32" LCD-TV HLT-3272 16:9 (1366x768) - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 79 av 79
    Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Raypetter
    Jeg sier ikke at 3270 har hdcp. Tror faktisk den ikke har det, ihvertfall hvis den ikke er hd-ready som enkelte påstår. MEN den har hdmi inngang. Ihvertfall den som siba hadde på utstilling. Jeg studerte selv inngangene fysiskt.

3272 har derimot ikke hdmi, men hdcp støtte.

og at 3272 har hdcp vet du fordi du har den selv?

sendte mpx en mail i natt og fikk tilsendt en pdf fil om 3270 direkte fra produsenten , og der står det "hdcp yes" og "hdmi option"

men det er vel viktigst at en hd tv har hdcp?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    860
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Raypetter
    Jeg sier ikke at 3270 har hdcp. Tror faktisk den ikke har det, ihvertfall hvis den ikke er hd-ready som enkelte påstår. MEN den har hdmi inngang. Ihvertfall den som siba hadde på utstilling. Jeg studerte selv inngangene fysiskt.

3272 har derimot ikke hdmi, men hdcp støtte.
    La det være sagt med en gang,det er bare nødvendig å ha HDCP støtte dersom du skal bruke DVI eller HDMI som tilkobling fra DVD/TUNER o.s.v til skjerm.HDCP ligger i interfacet.Det er klart at dersom du tenker HDTV/BluRAY/HD-DVD så MÅ du ha DVI/HDMI med HDCP støtte.Jeg har en følelse av at dere er veldig hengt opp i billig pris. Er det lurt når vi vet at HD-året er 2006?
    Stølen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    og at 3272 har hdcp vet du fordi du har den selv?
    Det stemmer. Jeg har denne tv`n selv. Dvs, jeg venter snart min 3 tv da den første var DOA, den 2 var mørbanka på posten (så jeg nekta å ta imot). Men jeg fikk studert den første på nært hold, og lest manualen grundig.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne er igjen på ukens tilbud hos Komplett for 7995,-

Eneste som holder meg tilbake er at den ikke støtter mer enn 1024x768 over DVI, men det fungerer jo bra over VGA så det er ikke noe kjempeargument.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tjenamors! Jag är från Sverige och komplett.se säljer HLT-3272 billigt här också. Jag har just nu en DiBoss 32S5LFH som jag är nöjd med, förutom en sak. TV:n läcker nämligen ganska mycket ljus från bakgrundsbelysningen. Det ser riktigt bra ut när TV:n är kall, men så fort den börjar värmas upp blir det ljusare i kanterna. Värst är dock det faktum att de övre hörnen blir riktigt ljusa. Se nedanstående länk för bild på det hela:

http://files.upl.silentwhisper.net/upload6/Img_1319.jpg

På grund av detta funderar jag därför på att lämna tillbaka DiBossen. Min fråga är nu: Kan jag vänta mig liknande problem på Hyundai:en, eller är belysningen jämnare?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke si noe annet en at jeg er ganske fornøyd. Til den prisen jeg fikk denne tv'en for, finnes det ikke mye som er bedre ...uansett...Brunnis...bakgrundsbelysningen i denne tv'en er heller ikke så veldig bra, men det er ikke et problem, siden ujevnhetene sitter helt ut i det ene hjørnet (oppe til høyre). Det synes ikke i dagslys, og er heller ikke så veldig markant om kvelden. Denne er for min del bare kjøpt for å brukes som et suplement til en projektor, så den brukes ikke til så veldig mye annet en parabolen, men dette takler den fint. Den er også meget brukbar til dvd over komponent og dvi.

...dog...det er en ting jeg ikke får til...PIPen vil ikke fungere på noen måte. Har noen et forslag til hva jeg må gjøre?!?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PIP fungerer kun ved at du f.eks bruker PC-inngang/SCART/S-Video osv. og ser på bildet fra TV-tuneren i PIP-vinduet.

Sitat Opprinnelig postet av Madmax33
    Eneste som holder meg tilbake er at den ikke støtter mer enn 1024x768 over DVI, men det fungerer jo bra over VGA så det er ikke noe kjempeargument.
    Den støtter 1024x768 over DVI, men ikke høyere enn det. Størrer dog 1366x768 i VGA.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    493
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hyp3z
    PIP fungerer kun ved at du f.eks bruker PC-inngang/SCART/S-Video osv. og ser på bildet fra TV-tuneren i PIP-vinduet.

Den støtter 1024x768 over DVI, men ikke høyere enn det. Størrer dog 1366x768 i VGA.
    hva mener du med at det ikke støttes? at bilde ikke vil vises på noe høyere?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kewell79
    hva mener du med at det ikke støttes? at bilde ikke vil vises på noe høyere?
    Stemmer. Du får ikke høyere oppløsning per DVI enn 1024*768.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Kompletts norska hemsida står att Hyundai 3272 enbart har två bildlägen, 4:3 och 16:9. Men på svenska komplett står att den även har zoom-lägen. Någon som har TV:n som kan reda ut hur det ligger till?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Raveot
    På Kompletts norska hemsida står att Hyundai 3272 enbart har två bildlägen, 4:3 och 16:9. Men på svenska komplett står att den även har zoom-lägen. Någon som har TV:n som kan reda ut hur det ligger till?
    Den har ikke ZOOM. Kun 4:3 eller 16:9. Selv bruker jeg ZOOM-funksjonen som er innebygget i Media Center 2005, eventuelt på den separate DVD-spilleren.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pip

Har også denne skjermen og er veldig fornøyd.

Men jeg sliter litt med lyd gjennom PIP. Noen som hvet hvordan/om man kan få lyd fra PIP vinduet og ikke PCen? Greit å se på nyheter mens man er på nettet feks. men enda bedre om man kan høre hva de sier der også

K

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hur hög är TV:n med fot? Någon som har möjlighet att kolla upp det?

Tack på förhand.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Testet i lyd og bilde

Den her TV`en ble testet i siste lyd og bilde. Den hadde best bilde av alle i testen

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av superrune
    Den her TV`en ble testet i siste lyd og bilde. Den hadde best bilde av alle i testen
    Stemmer. Her er artikkelen:
    http://www.komplett.no/mlf/produkt/d..._LCD_RETTA.pdf

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det virker som om alle stort sett er fornøyd med denne ifht til den lave prisen? Rart jeg ikke fant denne tråden før, men anyways med mindre det kommer noen gode tilbud så regner jeg med denne kommer i kjellern rundt påske ja

Post gjerne mer erfaringer nå som dere sikkert har fått testet den mer.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til alle som er skeptisk med svarene som er fra Komplett.no...
    Jeg vet ikke om dem kjører Dual VGA eller hva dem gjør æ kobla nu bare VGA kabelen min rett fra PC skjermen og inn i TVen fikk bilde med det samme og bilde gikk fint over 1024 x 768, satt den på 1280 x 768, det ble størst mulig innstilling og meget bra bilde...

På Xbox 360 også meget bra Bilde, og til alle som som ikke er sikker, ikke sett TVen på 1080i på 360n, sett den på 720p, det er det som er best fordi det er det som 360n likevel kjører og likevel det som er oppløsninga til skjermen som stemmer...

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne hører kanskje hjemme under prisjakt, men husker noen av dere hva dere betalte i frakt når dere bestillte fra komplett? Den er vel bredere enn hva norges pakken tillater.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •