LCD TV til hytta

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LCD TV til hytta

Kona klager over at teksten er vanskelig å lese på 14" TVen på hytta så det er nok på tide å finne noe nytt etterhvert. Problemet mitt er at jeg vil ha en som kan drives direkte av 12V, er widescreen og har størrelse mellom 20" og 23".

De største jeg hittil har funnet med ekstern strømadapter er Hitachi og Samsung 17" WS. Det blir for lite da 17" 16:9 ikke er høyere enn 14" 4:3. 20" er minimu, 23" hadde vært ideelt. Større bruker for mye strøm og tar for mye plass.

Alle tips om 20"+ TVer med ekstern strømadapter mottas med takk. Ren monitor uten tuner og høyttalere men med scart eller komponentinngang er også interessant.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! Er også på jakt etter ny 12V TV til hytta, helst flatskjerm. Hos oss hadde kanskje 17" vært nok. Er det slik med de TV'ene du nevner at det eksterne strømadapteret leverer 12V, slik at man ikke trenger det på hytta? Har du funnet noen flere aktuelle modeller og har du betegnelsene på dem du har funnet? Takk for svar!!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

i disse påsketider...

Jeg er og på utkikk etter en ny TV til hytta nå...
    Den må gå på 12v og kan gjerne være uten tuner i den... Har tenkt å ta med riksTV boksen oppover... Er det noen som har noen tips??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •