Trenger litt hjelp til valg av plasma/lcd.. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    flott

sånn viss du ikke vet det fra før, så er 8ms så lav man får responstiden i en lcd skjerm idag. og det er så lavt at det skal i praksis ikke være noe etterslep i skjermen.. (kun det som evt bli forårsaket av "støy")

gleder meg jo nesten like mye som deg til å se hva den nye tven blir
    :razz: Kom forresten over denne nå http://www.best-buy.com/bbshop/product.asp?sku=59172 etter mitt besøk nr. 1000 på nettsider, som hadde mye bra. Skal se om jeg ikke ser den i morgen og sjekke hvordan den ser ut..

Thanks!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen!

Takker for hjelp, men som vanlig fikk jeg ikke komme med forslag. Rimelig impulsiv min far, og uten råd og forslag slengte han seg på en Tv i dag. Jeg fikk ikke si noe og kjøpt ble den. Var ikke engang inne så vi fikk sett bildekvaliteten. Det ble en JVC LT-37S60B.
    Håper uansett dette er en god skjerm, og det hadde vært flott med innspill. Har jo uansett angrefrist om det skulle være et dumt valg..

Mvh

daniello

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei på deg.

har såvidt sett den tven du snakker om. den ser jo meget bra ut, men den er vel endel dyrere er den ikke..??

tror jeg kan få sett bildet på den innen 30 dager (viss det var elkjøp dere kjøpte den på, så er det jo 30 dagern ) men utifra specsa og det jeg har sett av jvc er det jo en god tv.

kos deg

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fenriz
    hei på deg.

har såvidt sett den tven du snakker om. den ser jo meget bra ut, men den er vel endel dyrere er den ikke..??

tror jeg kan få sett bildet på den innen 30 dager (viss det var elkjøp dere kjøpte den på, så er det jo 30 dagern ) men utifra specsa og det jeg har sett av jvc er det jo en god tv.

kos deg
    Hei Fenriz!

Jo, det var på elkjøp den ble kjøpt men måtte bestilles opp og det tok 14 dager.. Har lest om den og den virker lovende ja.. Underlig skrue min far, som gir meg et budsjett på 15-17 lapper og oppdraget med å finne ut forskjellig. Stikker så på noe jeg trudde var kikketur og smeller til med en skjerm til over 20 000..
    Men jeg sjekket litt ang. responstid og div. du har nevnt, så tv'en tror jeg skal bli bra. Han likte godt at den ikke var like smal og bred som de andre..
    Skal bli gøy å leke seg med den når den kommer, for han skjønner sikkert ikke metern.. :grin:

daniello

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •