pioneer 436 xde igjen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

pioneer 436 xde igjen

Har bestemt meg egentlig for en tv som står å venter på meg hos forhandler,men er i dag blitt usikker.Det er en Pioneer 436 xde som sies å være blant de beste,
    Men da jeg var innom forhandleren i dag for å høre om høytalerene var kommet,ble jeg egentlig litt skuffet.Syntes den rett å slett hadde et dårlig bilde.
    De sendte en sending fra et langrenn,men snøen i østersund må enten være grå,eller så er det noe galt med denne tv`en.Synes den var blant de dårligste av de som viste sportsendingen med tanke på hvitfargen på snøen.Noen som kan bekrefte dette før jeg tar den endelige besluttningen om at de bringer den hjem til meg.

Newcomer manfred sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter og ser på en nå, er garantert kun en instillingssak. Det anbefales å kjøre ned lys og kontrast på alle plasma de 200 første timene for å ikke få innbrenninger.

Helt sikkert det som er grunnen. Har enda til gode å høre noen eiere av 436 eller pana 500 som ikke har vært "fornøyd" med bildet

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan også garantere deg, camry10, at du kommer til å bli veldig fornøyd med skjermen. 436XDE og PV500 er de to skjermene med best bilde på markedet nå om dagen. Jeg mener at 436XDE slår PV500 når skjermen er nøye stilt inn. Lykke til med kjøp av verdens beste plasma.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

tusen takk

Takk skal dere ha for de trøstens ord,skal nemlig ivei å hente den til uken,og jeg ble rett å slett skremt av den mørke snøen,og det uskarpe bildet når jeg så den oppsatt i butikken.

Intermediate Trond B sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,547
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer har vel nå snart blitt kåret til den TV'n med best bilde i alle magasiner. Nå sist i DVD & Hjemmekino/TV2. Her er også en test fra Area DVD:
    http://www.areadvd.de/hardware/2005/...436xde_1.shtml
    ​Hi-Fi: Accuphase E-460 | LINN Akurate DS/1 | PMC twenty.26/22/C | REL R-528
    Head-Fi: SONY TA-ZH1ES | SONY MDR-Z1R | AudioQuest DragonFly Red | Bowers & Wikins P7 Wireless | Bowers & Wikins P9 Signature
    AV: SONY KD-65A1 | DENON AVC-A1HDA | SONY UBP-X800

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

75-100Hz

Først må jeg få takke for all hjelpen fra dere,for det andre vil jeg si,at nå er den i hus hos meg,og hipp hurra for et bildeeee,helt rått.Det ble noe helt annet når jeg fikk den hjem å fikk den koblet på min digitale mottaker.Men jeg lurer på om den skal være innstilt på 75 eller 100Hz?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    75 er den innstillinga jeg syns den gir best bildet ved. Har bare stilt inn en 2/3 stykker av den og er ingen proff. Test davel å se hva du syns er best!

Grattulerer med ny TV, den er helt rå ikkesant

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk

Takk for svaret,blir jo litt usikker da.Ja den er absolut helt rååå kan jeg love deg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •