Billig 42" plasma til min søster

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Active whitenr9 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig 42" plasma til min søster

Trenger noen anbefalinger på en god og rimelig 42" plasma til min søster. hun er ikke så kresen, men vil joselvsagt ha best for penga. helst ikke mye mere enn rundt 15 -16 000,-.. vet dette er lite, men sånn er nå budsjettet hennes.

så, noen tips?

leste noe om denne samsungen til 12 000,- på Lefdal i en annen tråd her, er den et ok valg? http://www.samsung.com/no/products/t...v/ps_42v6s.asp

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville for TV-bruk definitivt gått for en Panasonic 42PA50, denne har p.t. et av de beste TV-bildene uansett hvilken skjerm du sammenligner med.

Ulempen med denne er manglende innganger, ikke DVI/HDMI og ikke VGA - hadde den hatt det hadde jeg kjøpt denne på flekken, uansett om den har SD-oppløsning!

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker og bukker. hvor kan jeg finne denne og til hvilken pris?

fant den på nettbutikken til elkjøp til 20000,- så da koster den vel gjerne 21000,- i butikken kjenner jeg de rett. er det ikke mulig og plukke den opp billigere noen plass?

fant ut at den samsung skjermen ble uaktuell ettersom lefdal ikke leverer så tunge varer hit opp til nord.. latterlig.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billigste i følge AVnytt er Fyndbörsen.

http://avforum.no/avnytt/showproduct...f4a71e036af53e

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    oi, de var billige ja! 16.500,- NOK inkl universal veggstativ, porto og moms. skal ikke se bort ifra at det blir den da.

noen som har erfaringer med dette universal veggstativet forresten? er det stor forskjell på dette og de "orginal" stativene? er jo sinnsyk prisforskjell hvertfall... link.

edit: er det kanskje "tryggere" og velge Panasonic veggfeste TY-WK42X30, som er beregnet til denne tv'n? sovida.com tar 1250,- for dette festet.

Active Wintermute sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får den (42pa50) til 18990,- veiledende på diverse kjedebutikker (husker ikke hvilke, muligens lefdal?) - sikkert mulig å prute den ned en K eller så

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke lefdal her oppe i nord, her er det expert og elkjøp det går i, og når elkjøp ligger på 20k i utgangspunktet uten veggfeste så tror jeg nok at jeg satser på fyndbørsen. ingenvits å betale mer enn man må? har gode erfaringer med fyndbørsen fra tidligere så det blir nok bra!

tror forresten jeg bestiller det orginal veggfestet istedet for den universals løsninga. da er jeg nå hvertfall sikker på at det passer..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •