Hei!

Mulig jeg er litt på siden av hva forumet er ment for, men jeg forsøker likevel.

Skal pusse opp en butikk, og har tenkt å bruke tre-fire plasma/lcd skjermer (min 32") plassert i lokalet for å piffe opp litt, samt at det er en effektiv metode for å vise tilbud i stedenfor å bytte ut plakater i ett kjør. Vurderer også sterkt å gå til innkjøp av en prosjektor som skal utføre samme jobb.

Nå er det desverre slik at jeg ikke er så veldig flink med dette, og håper noen kan svare meg på følgende:

1. Kan jeg likegodt kjøpe noe av de billigste modellene ettersom de ikke skal brukes til film?

2. Med unntak av projektoren, er det noe spesielt jeg bør se etter på tv`ene mtp på at lokalet er svært lyst? (ikke direkte sollys)

3. Plasma eller lcd?

4. Hvordan styre alle skjermene fra en PC? (feks. vise videoklipp, kjøre en powerpoint presentasjon mm).

5. Er det fornuftig å kjøpe en typisk "konferanseroms" prosjektor? Skal stort sett vise statiske bilder. Hvor mange ansilumens bør det være? Som sagt, lokalet er veldig godt belyst, men ikke noe sollys.

Alle innspill på ideèn taes imot med takk. Håper dette kan være en måte å skape et dynamisk inntrykk av butikken. Jeg ser jo at mange har gjort det før meg, så håper jeg finner en god løsning!

Mvh
Ole-Jacob