Noen med erfariner/meninger om valg av LCD TV?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen med erfariner/meninger om valg av LCD TV?

Heisan

Jeg er nok ganske nybegynner i dette gamet, og er derfor ute etter både erfaringer og meninger om valg av ny LCD TV til hjemmet.

Har i dag en 5 år gammel Philips 32" CRT TV (9616) og er veldig fornøyd med denne, men den tar selvfølgelig mye dybde av stua. Ønsker derfor og komme over til mindre dybde.

Tanken faller fort over til 37" LCD, det blir jo lenger avstand og men må jo selvfølgelig ha litt større ;-)

TV'ene jeg har klart og komme ned til er i bunn og grunn 3 modeller som jeg håper noen har meninger og erfaringer med, og disse er:

Philips 37PF9830
    LG PL1 37"
    Sony KLV-V40A10 (40")

Har fått sett på Philips og Sony, men har dessverre ikke klart å finne noen som har LG inne enda, og idielt sett skulle jeg helst sett alle 3 ved siden av hverandre men det har jeg vel sett at ikke er noen lett sak. Har også delvis kommet frem til at Sony faller ut da den kun har 1 TV tuner (og Philips er rimlig kostbar).

En annen vurdering jeg har gjort er eventuelt å handle Dell sin nye 37" da denne faller prisgunstig ut og kan byttes etter færre år, så er også intresert i input om denne.

Dette er muligens mye på en gang, men håper noen har erfaringer/meninger om disse modellene.

Åpen for all input da jeg er veldig i tvil om hvilket valg jeg skal gjøre.

På forhånd takk
    -Tom

Og tar dett med her, og takk til T 2 for ting jeg egentlig ikke hadde tenkt på: