Valg av LCD til spill/pc/dvd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av LCD til spill/pc/dvd

Håper noen her kan hjelpe meg litt med valg av ny LCD tv. Er totalt forvirret i denne flatskjerm-jungelen.

Ønsker enten en 26" i 10.000kr klassen, eller en 32" i 15.000 klassen. Jeg sitte ca. 3m fra skjermen, holder det med en 26" da eller blir det for lite? Den skal primært bli brukt til Xbox360, PC og DVD bruk. Må ha komponent og HDMI innganger. Utenom det så har jeg ingen spesielle krav, bortsett fra best mulig bildekvalitet da

Takker på forhånd for eventuelle forslag!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av espent
    Håper noen her kan hjelpe meg litt med valg av ny LCD tv. Er totalt forvirret i denne flatskjerm-jungelen.

Ønsker enten en 26" i 10.000kr klassen, eller en 32" i 15.000 klassen. Jeg sitte ca. 3m fra skjermen, holder det med en 26" da eller blir det for lite? Den skal primært bli brukt til Xbox360, PC og DVD bruk. Må ha komponent og HDMI innganger. Utenom det så har jeg ingen spesielle krav, bortsett fra best mulig bildekvalitet da

Takker på forhånd for eventuelle forslag!
    Jeg er i nøyaktig samme situasjon (og har samme navn som deg).
    Uansett jeg bestemte meg først for 32" og vurderte samsungen R41 eller R51 veldig sterkte. Men jeg lurer nå på om jeg skal gå for 26" tommeren i R41 utgave.

Grunnen til dette er at jeg har en CRT 32" jeg er særdeles fornøyd med, samt at jeg kommer til å sitte nærme skjermen selv. Jeg har sett på bilde på R41 på expert og det var veldig bra (kanskje beste i butikken?) og jeg er veldig redd for at hvor større skjerm, hvor dårligere bilde.

Kan noen komme med inspill til oss?

Newcomer MAINboard sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg brukte også mye tid på dette valget! Jeg endte opp med 32 r51 og angrer ikke et sekund. Prima fra pc med VGA- da den mangler dvi. Lest at mange skjermer\skjermkort har porblemer med dvi (får ikke fylt hele bildet osv). Bildene fra denon 3910 overført med hdmi ble ogsåveldig bra. box 360 gikk som en drøm. Kan varmt anbefale denne. Sortnivå og responstid er noe produsentene dikter mye med for tiden, men ble veldig fornøyd her. Lover mye og holder det nesten. Det eneste jeg kan utsette noe på er detaljnivået i veldig mørke partier og en litt billig hardplast fot. Men hvem bruker vel den?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung LE32R41 eller Samsung LE26R41 er min annbefaling!

på 3 m avstand vill jeg knalla til med en 32". Kult med litt størrelse

Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •