Plasma eller LCD??????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Plasma eller LCD??????

For det første - Jeg er helt blank innen dette området! Men etter endel lesning så vurderer jeg å investere i en flatskjerm, men hvilken?!
    LCD eller plasma?
    Pioneer eller Panasonic? (Liker veldig godt Panasonic TH-42PV500) :smile:
    Og etter å ha sett på Sony KLV-V40A10, så virker denne også spennende, men jeg finner ikke noe særlig med tester! Noen som vet noe om denne?
    Kikket også på DVD Recorder RDR-HX1010 fra Sony, er denne ok?
    eller hva med STR-DB900S receiver?
    Jeg går helt i surr, men det jeg vet er at jeg vil ikke fylle opp stua helt !

Bruken av TV'n vil nok være inne XBOX (360 når den kommer :razz: ), DVD, litt PC og vanlig TV (Digital?)

Noe hjelp å få?????

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis man har kjempesignal og kjøper en topp tv LCD vil jeg nesten være tilbøøyelig nå til å si at dette ville være mitt førstevalg, mye pga oppløsningen og det at jeg bruker en HTPC. Plasma har litt større utvalg i og med at mange flere vil være brukbare og de vil fungere bedre på dårlig signal.

Den nevnte sonyen er knallbra på godt signal, veldig bra bildekorreksjon på "vanlig" signal og krystallklart på hdtv. Den er rimelig ny og leverandøren sony norge sliter med levering, dette kan forklare mangelen på tester. 32" som er nøyaktig samme tv er dog testet i aftenposten for en uke siden og kom på en høvelig annenplass. Den har dog ikke vga inngang, men kan ta dvi gjennom hdmi inngangen (dette har jeg selv prøvd)

Panasonicen er knall den også, likeså er hitachi og pioneer på plasma.

Så får du se selv hva du foretrekker

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •