Jeg skal svi 30.000 i Trondheim på lørdag - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mario
    metropol: Nå.. Fått gjort deg noen erfaringer med ting som PC og analoge signaler?

Og alt annet forsåvidt..

Nei, faktisk ikke. HI-FI kluben har enda ikke greid å levere skjermen ihht forventet levering. Skulle komme på torsdag, men nei. Skulle komme i dag (tirsdag), men nei. Må purre i morgen!! Jeg er særdeles utålmodig. Har nå også bestemt meg for Denon forsterkeren og spilleren. Dette kommer på torsdagen. Blir dritfestlig!!

Har "kone-fri" helg, og da skal jeg skru, mekke og spille toppfilmer hele helgen for å teste og atter teste. Har en 14 åring som gleder seg like uhemmet som meg. Dette må bli en topp-helg )))) (fortrinnsvis at utstyret kommer da)

Legger inn erfaringene på denne tråden fortløpende

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifi-klubben trondheim holder ut ifra egne erfaringer å en del andres aldri det di lover med tanke på levering og reperasjonstid og slikt...

Newcomer Geir&Merethe sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    145
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også en slik erfaring av de siste utstyret jeg handlet nå handlet jeg i protest på hifiklubben online.
    Og jeg fikk gehør.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dette er ikke bra....

Jeg hadde håpet i det lengste at jeg skulle få alle komponentene i hus før helga. Hadde satt av denne for å virkelig få fart i sakene med montering osv.

Men, nei. TV kommer ikke før på mandag/tirsdag. Jeg fikk DVD spiller og Receiver på fredag.

Jeg har virkelig måttet følge opp personlig for å få svar. Selv om Hi-Fi klubben sikkert ikke har skyld i at det går såpass tregt (kan være transport eller annen logistikk), så bør man ha jevnlig kontakt med kunden om hva status er. Når man legger igjen godt over 30.000 norske statskroner på utstyr så forventer jeg 100% oppfølgning.

Mulig jeg er storforlangende akkurat her, men det får stå sin prøve

SUKK!! Servicenivå er ikke i forhold til det inntrykket man ønsker å gi når det gjelder utstyr. Dobbelsukk !!

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hils de. Gi de de en klapp på skulderen og si det var bra de ikke behandlet deg noe annerledes en sine øvrige kunder. De kan jo ikke plutselig yte god service til 1 når de har ytt dårli service til alle andre.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •