Pioneer PDP436HDE og digitalt bakkenett i Norge

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer PDP436HDE og digitalt bakkenett i Norge

Eller var det 435HDE?

Uansett fortalte forhandleren på Expert i Drammen at dette var den samme skjermen som i 436XDE, men at denne ikke hadde digital tuner for bakkenett. Han kunne også fortelle at den digitale tuneren ikke trengs i Norge da man i Norge nettopp har bestemt å gå for MPEG4.

Jeg sjekket på Pioneer sine sider og etter min oppfatning er dette to helt forskjellige skjermer.

Er det noen som vet om 436XDE eller 506XDE kan fåes med Media receiver uten den digitale tuneren (som jo vi ikke får bruk for likevel), som igjen gjør kjøpet litt rimeligere?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vidarso
    Eller var det 435HDE?

Uansett fortalte forhandleren på Expert i Drammen at dette var den samme skjermen som i 436XDE, men at denne ikke hadde digital tuner for bakkenett. Han kunne også fortelle at den digitale tuneren ikke trengs i Norge da man i Norge nettopp har bestemt å gå for MPEG4.

Jeg sjekket på Pioneer sine sider og etter min oppfatning er dette to helt forskjellige skjermer.

Er det noen som vet om 436XDE eller 506XDE kan fåes med Media receiver uten den digitale tuneren (som jo vi ikke får bruk for likevel), som igjen gjør kjøpet litt rimeligere?
    436 finnes bare i XDE og FDE. 435HDE er forrige generasjons modell som ikke ha like godt svartnivå som 436. Trodde ikke det var vedtatt, men det er mest sansynlig at det blir MPEG4 komprimering.

skal du ha uten digital tuner må du på FDE versjonen hvor de har fjernet noen flere ting.

skal ikke se bort fra at de brenner inne med en 435HDE på lager og så en mulighet for å få solgt den..

Edit: skrielfeil +++

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis hver krone teller gå for FDE.Jeg kjøpte XDE fordi jeg ikke synes det var noe stor prisforskjell,men hadde aldri kjøpt den hvis jeg synes det var mye penger.Det lille ekstra du får vil jeg sette som null verdi hvis ikke du må benytte en splitter fordi du har 2 HDMI produkter du skal koble til.Selvfølgelig blir annenhånds verdien litt lavere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •