42pd7200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: 42pd7200

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

42pd7200

Hei

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe PV500. Hadde fått den til en eget lav pris, men er LAAANNG levering. Vurderer derfor og kjøpe 42PD7200 i stedet (samme pris). Ser at den får samme karakter som PV500 i Lyd&Bilde. Det som jeg er veldig usikker på er PC oppløsning på Hitachi. Hva slags PC oppløsning støtter denne. 1024x1024 er jo ikke akkurat PC vennlig.

En ting som vel teller positivt for Hitachi er at den er flatere og mindre reflekser i bildet med lyst rom/sol?

Noen synspunkter? Er PV500 verd å vente flere måneder på?

På forhånd takk.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjør 1024x768 så får du samma som på pannyen, null problemo. hitachien har i tillegg både dvi og vga

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Engelsk test

Hei,

I tråden om Pana 42PA50 fant jeg denne linken til en engelsk side. Her har fått pana'en ganske så dårlig test mens denne Hitachien fikk en bra test. Se selv.

http://reviews.cnet.co.uk/televisio...39190195,00.htm

Ellers lurer jeg på siden oppløsning er på 1024 x 1024 om de bruker ALIS plasmapanelene. Det har vært endel innvendinger mot disse tidligere, er det noen som husker hvorfor?
    Ellers ser denne nye Hitachi interessant ut, er det noe sted de har denne satt opp?

Forresten, hvor mye må du betale for den og hvor?

MVH

Newcomer WilliamE sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den koster ca 30.000+ Men jeg tror ikke den er så lett og få tak på.
    mener det er ganske skrapa for disse.

Kjempe god tv, har en selv

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For det første, den linken fungerer ikke. Når det gjelder innvendinger mot ALIS systemet er dette ofte uvitenhet evt folk som har valgt andre typer tv'er og ikke vil vite av at det finnes andre gode alternativer der ute

Har selv vært borti mange som har uttalt ting som "dæggern, trudde ikke hitachi sine paneler var no særlig jeg,wow!" osv. I likhet med mange andre skjermer trenger de tweaking dog.

Pannyen er knall den også, men hitachien har motorisert fot, bedre fjernkontroll og menyer (i mine øyne) samt støtte for dvi-hdmi og den har dvi og hdmi inngang noe ikke pannyen har. Ellers stiller de rimelig likt, hitachien skal visstnok være bedre på vanlig pal signal har jeg lest flere steder, har ikke fått testet dette selv dog.

Når det gjelder pris på 42PD7200 ligger den på under 30 000.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •