Beste LCD ca 30 000.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste LCD ca 30 000.

Jeg skal hjelpe en nabo med å finne en LCD skjerm, han er optatt av at kvaliteten skal være så god som mulig og at den fungerer bra med vanlige tv signaler, da det er først og fremst det den skal brukes til.

kan noen komme med forslag.

jeg har sett på disse:
    http://www.sony.no/view/ShowProduct....ory=TVP+LCD+TV

http://www.hifiklubben.com/no/produk...TV.htm?id=7385

Kan noen komme med noen tilbakemeldinger om dette, og kanskje komme med noen andre forslag. Dette haster.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samsung LE-40M61B er jo årets EISA vinner. Så det er mange som mener at dette er den beste LCD TV'en å få kjøpt pr idag. Hos Euronics kan man få denne til ca 28.000. Philips 37PF9830 kan man også få til underkant av 30 lapper. Denne fikk terningkast seks på dinside.no. Og de kåret den til den beste LCD tv'en noensinne. Men til syvende og sist må det være brukeren selv som må være fornøyd med TV'en. Det er ulik kvalitet på TV-signaler. Så en TV kan synes bedre ett sted enn et annet. Design er også ulikt. Hvorvidt man kan koble PC til, dreibar fot osv. Men prøv og se selv, så finner du ut hva du selv foretrekker. Man kan diskutere seg ihjel om hva som er best. Og det finnes sikkert like mange svar som deltagere i diskusjonen. De to ovennevnte er mine kandidater.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for svar. Det virker jo som om det er disse skjermene som er noen av de beste til prisen. Jeg har ikke sett samsungen selv, men sonyen med visning fra hd1. Og jeg ble imponert. Han som skal kjøpe tv'en har også bare sett sony skjermen. Men er det noen som vet om den Samsung lcd skjermen har noe egemstøy?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •