tv-kvalitet på Pioneer og Lg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

tv-kvalitet på Pioneer og Lg

Har selv en 42 Lg px4 plasmatv, og er selvsagt strålende fornøyd. Fikk den for skarve 17000 i sin tid. Fikk igår besøk av en kompis som nettopp har kjøpt seg en Pioneer 436 xde til 30000, og gutten fikk litt tårer i øynene når han så min tv. Han la seg langflat og bøyde og bukket for bildekvaliteten. Han innrømmet med egne ord " Du har jo mye bedre bilde enn meg!!!?" Kjørte noen dvd-filmer og han mente at der var de likegode.
    Så konklusjonen min er at det er ikke gull alt som glimrer, særlig siden HD ikke er fast innslag på dagens tv-sendinger.
    LG Ruuule

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har helt rett,men er de kommet ned i 30000 kr alt?Da er jeg blitt lurt.

Newcomer c0n05 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    177
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tja

For det første: Har dere begge samme TV kilde? Kabel? UPC? Digital Parabol\Kabel?
    Noe de færreste vet er at alle de flotte innstillingene til Pioneer bør deaktiveres på vanlig tv titting.
    For det andre.. 30000.- for en XDE modell.. Det er under personalpris hos pioneer..

Personlig har jeg 436XDE, og jeg har ikke problemer med tv titting, bruker digital kabel og jeg ser UTROLIG forksjell på tv materiale, repriser av f.eks simpsons ser ræv ut, mens de nye episodene er flotte..
    Masse andre forskjeller og finne videre..

Men LG lager flotte tv de også vet jeg, bare litt Pioneer Junkie selv..

B.

Newcomer Ibizaonice sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    273
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Honner
    Har selv en 42 Lg px4 plasmatv, og er selvsagt strålende fornøyd. Fikk den for skarve 17000 i sin tid. Fikk igår besøk av en kompis som nettopp har kjøpt seg en Pioneer 436 xde til 30000, og gutten fikk litt tårer i øynene når han så min tv. Han la seg langflat og bøyde og bukket for bildekvaliteten. Han innrømmet med egne ord " Du har jo mye bedre bilde enn meg!!!?" Kjørte noen dvd-filmer og han mente at der var de likegode.
    Så konklusjonen min er at det er ikke gull alt som glimrer, særlig siden HD ikke er fast innslag på dagens tv-sendinger.
    LG Ruuule
    Hehe ! Glad jeg har bestillt PV500 da !

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Meridian
    Du har helt rett,men er de kommet ned i 30000 kr alt?Da er jeg blitt lurt.
    Det er jo bare å sjekke hos Fyndbørsen. Der koster en 436 XDE med veggfeste godt under 30.000 NOK. Husk å gange prisen i SEK med ca 0,82 og legg til ca 700,- i frakt.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tv til kompisen er kjøpt i Sverige. Vi har akkurat samme tv-kilde. Kabeltv og begge to har en canaldigital tuner. Han har vært litt deppa de siste levetimene, men er fornøyd med sin tv tross alt. Jeg synes jo personlig at Pioneer ser veldig pen ut da, men bildet lyver ikke.......

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •