LCD eller plasma?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LCD eller plasma?

Hei, jeg skal pusse opp rommet mitt, og skal ha en tv, den må være flat, iogmed ad det er et lite rom, 4x4m, har sett mye etter tv i det siste, og fant ut at før jeg kjøper er det smart og høre med noen som kan tv. Jeg er inntresert i noe som er fra 32" og oppover, jeg har absolutt ingen peiling på tv, men skal koble pc, xbox og digital dekoder på den, har sett mye på den som er i Elkjøp avisen nå, 32" lcd fra thomson til 8995, og en 42" plasma til 15000. hvis noen her kunne forklart litt, kommet med noen forslag av hvilke tver jeg burde kjøpe hadde jeg vært evig takknemelig. prisklassen er fra 8k til 15000..

Vemund!

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av onedayatatime
    Hei, jeg skal pusse opp rommet mitt, og skal ha en tv, den må være flat, iogmed ad det er et lite rom, 4x4m, har sett mye etter tv i det siste, og fant ut at før jeg kjøper er det smart og høre med noen som kan tv. Jeg er inntresert i noe som er fra 32" og oppover, jeg har absolutt ingen peiling på tv, men skal koble pc, xbox og digital dekoder på den, har sett mye på den som er i Elkjøp avisen nå, 32" lcd fra thomson til 8995, og en 42" plasma til 15000. hvis noen her kunne forklart litt, kommet med noen forslag av hvilke tver jeg burde kjøpe hadde jeg vært evig takknemelig. prisklassen er fra 8k til 15000..

Vemund!
    Den Thomson tv'en fra Elkjøp har jeg sett på.Den hadde et elendig bilde synes jeg. Det er ingen tvil om at det er LCD du bør satse på siden du skal koble pc'en til tv'en. Jeg foreslår at du kjøper en Samsung 32" LCD-TV LE32R51B. Den får du for 12995 hos Komplett.no. Den har et sinnsykt godt bilde og er nok også passelig stor med tanke på at du skal ha den i et såpass lite rom.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med Syncron. Den LCDen fra samsung er perfekt til det bruket du nevner samt prisklassen. Skulle du hatt en plasmaskjerm med litt størrelse som i tillegg gir bra bilde fra pcen, måtte du ha brukt litt mer enn 15 lapper. LCDen fra samsung er som sagt et veldig godt alternativ.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •