Panasonic TH-42PV500 eller Pinoeer 436XDE til samme pris ! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Ser ut som høyest mulig oppløsning blir det nye salgstrikset for å lure uvitende til å kjøpe ny TV.

Oppløsning er ikke alt. Blir det samme som å tro at jo mer watt, jo bedre lyd... LCD har potensialet for bedre oppløsning, men på annet enn projector som virkelig blåser opp bildet, har dette lite/ingenting å si... Evnen til å gjengi riktige farger, få flyt i bildet osv osv er vel så viktig.

Personlig syntes jeg LCD nærmer seg brukbart, og det kommer sikkert til å ta over Plasma. Men innen den tid har OLED eller annen teknologi tatt over stemplet som "fremtiden"... og skal man sitte å vente og vente, kan man like så godt gi opp, og sitte med sin utdaterte CRT 32"

For de som har SETT hva som er tilgjengelig i dag, og ikke lever i sin egen lille drømmeverden om hva som de tror er best, så er det per dags dato plasma som er best til film-bruk, hvis man ikke har projector.

Sitt gjerne å vent på hva fremtiden har å by, personlig gjør jeg akkurat det samme, men intill videre kjører jeg HD og koser meg med knivskarp bildekvalitet på en high-end 50" plasma...
    Må bare si meg helt enig der HåkonN . Jeg har en 36" crt, en 506XDE og en Benq 7800. Det er ikke tvil om hva som blir brukt mest her i huset etter at jeg fikk 506XDE.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Frøy
    Må bare si meg helt enig der HåkonN . Jeg har en 36" crt, en 506XDE og en Benq 7800. Det er ikke tvil om hva som blir brukt mest her i huset etter at jeg fikk 506XDE.
    CRT skjermen :-D

Nei bare jeg får bestemt meg mellom Pioneer 506XDE og Panasoniv sin 50" så skal jeg kose meg med 50" plasma og ^^

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ghos2K
    CRT skjermen :-D

Nei bare jeg får bestemt meg mellom Pioneer 506XDE og Panasoniv sin 50" så skal jeg kose meg med 50" plasma og ^^
    Hvis det ikke er snakk om pris, gå for Pioneer 506XDE... Du kommer til å bli storfornøyd med begge, da det er knallskjermer uansett. Men Pioneer gir deg rett og slett litt mer bang-for-the-buck.... Les litt på avsforum.com eller noen som helst blader som har testet de, så ser du hva jeg mener.

Vær oppmerksom på at Pioneer har mer justeringsmuligheter, og KREVER mer justering for å få nirvana-bilder. Den er også nådeløs hvis du forer den med dårlig matriale inn, men med godt matriale og riktig justert, kan jeg si med hånden på hjertet at jeg ikke har sett NOEN skjermer LCD eller Plasma som kan matche som er til salgs i Norge per dags dato.

Vet ikke hva Panna`en koster, men sparer du mye på denne, er det også et knallvalg, en kjempegod skjerm.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jar jo ikke satelitt tv (ennå) vet ikke om det kommer i hus, men utenom det så ville jeg tro at DvD, pc og konsollbruk vil gi meget gode bilder her, bnare håper ikke analog tv vil se så altfor dårlig ut :-/

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ghos2k: Kan du ikke ha digital dekoder fra UPC eller Canal digital? Jeg fikk digital dekoder fra UPC når jeg hadde en 37" plasma (Panasonic), og det gjorde virkelig susen. Bildet ble utrolig mye skarpere og mindre støy.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •