Plasma til 10k-13k

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plasma til 10k-13k

Jeg skal kjøpe meg nytt tv i disse tider og har planlagt å kjøpe flat-tv.
    Har vært litt rundt i de forskjellige butikkene her i Bergensområdet og det hele virker ganske forvirrende. Det står jo aldri på tilbudene om tven er fjordårets modell, hvordan den takler pc-signaler, hvilke oppløsning den tar osv.

Det jeg lurer på er hvilke tv dere her på forumet anbefaler til rundt 10k-13k, helst ved kjøp i butikk.

Jeg skal bruke pc MYE på tven, både til spill og film så d-sub inngang er et must. :wink:

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du kanskje bør gå for en LCD flat-tv i stede for plasma siden du skal bruke den mye sammen med pc. Plasma tv'r i prisklassen 10-13k har sjelden høy oppløsning.

Du bør vel kunne få en grei LCD tv på rundt 32" opp mot 13k.

Det er et par lange tråder her på forumet om et par forskjellige mindre kjente merker, kan jo ta en titt på de og se om de er noe tess.
    Tror det ene er Viewpia bl.a.

Om du bestiller fra webshop så har du jo også 14dagers returet, evt om du kjøper på Elkjøp så har du jo 30 dagers returrett om du ikke skulle være fornøyd med bilde.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I den prisklassen du nevner finner du ikke per i dag en plasmaskjerm med litt størrelse, som i tillegg har en høy oppløsning som gjør seg bra til pc bruk. Da er det vel heller en LCD du bør se etter. Jeg har selv en plasmaskjerm som fungerer veldig bra til å spille pc på, men jeg betalte 30.000.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar.

Jeg syns 32" er litt lite, men siden dere sier LCD er bra for pc så kan jeg kanskje gå for en 37" og samtidig øke budsjettet litt. Har dere noen konkrete forslag, gjerne fra Elkjøp (så jeg kan teste og levere tilbake hvis jeg ikke er fornøyd).

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet at dette skal være en bra skjerm - http://www.hifiklubben.com/no/produk...TV.htm?id=7251
    Du kan jo også sjekke ut flat-tv testene på www.dinside.no De gir god veiledning.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dobermann1
    Jeg vet at dette skal være en bra skjerm - http://www.hifiklubben.com/no/produk...TV.htm?id=7251
    Du kan jo også sjekke ut flat-tv testene på www.dinside.no De gir god veiledning.
    Likte den Samsung skjermen du linket til. Men syns kanskje 32" er litt lite da jeg sitter 4m vekke fra tven.
    Kanskje denne er av tilsvarende kvalitet:
    http://www.hifiklubben.com/no/produk...TV.htm?id=6256

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •