Vurderer å oppgradere min plasma TV.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active unIQue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vurderer å oppgradere min plasma TV.

Sitter pr idag med en Samsung PS42P2S 42" plasma TV som begynner å bli litt "avleggs" (3 1/2 år gammel). Har veldig lyst på en 50".
    Har sett litt på Pioneer 506FDE og synes den ser ganske grei ut. Har også vurdert Panasonic 50PHD7ES (denne fordi jeg ikke vil ha alt integrert i skjermen) Skal kjøre alt via HTPC uansett.
    Men...... Kunne også tenkt meg skikkelig HD oppløsning 1920x1080, så ser jeg at Phillips har kommet med nye modeller (Philips (37",42")PF9830 LCD, som ser skikkelig "sneisne" ut. Men som sagt så vil jeg helst ha 50"++

Urk, valgets kval...

Vil Phillips komme med 50" versjon av overnevnte LCD TV?

Er det noen som har lyst å overtale meg til den ene eller den andre?

Er veldig i tvil på hva jeg skal gjøre. Det som også er litt viktig er at prisen helst ikke skal over 40000,-

Hjelp meg!!!

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool

Jeg har planer om å bestille toppmodellen til Pioneer fra http://www.fyndborsen.se/

Pioneer PDP-506XDE som er den Største 50" modellen til Pioneer (en god del bedre enn FDE modellen), og som EISA kåret til beste plasma tv 05/06, dette rett og slett den beste plasma skjermen du får til dags dato.

Siden den svenske kronen er så lav, så får du denne skjermen til ca 38700 kr inkl frakt og moms til norge.

Andre på forumet her har skrytt denne skjermen til skyene, så jeg har blitt fristet å kjøpe en, bare ser om jeg får et bra tilbud fra dem eller om e.l

Det er iallefall min annbefaling

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •