PANASONIC TH37PA50PDS til ca. 15k, et ok kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PANASONIC TH37PA50PDS til ca. 15k, et ok kjøp?

Er det noen eksperter her som kan hjelpe meg. Jeg vurderer sterkt å kjøpe PANASONIC TH37PA50PDS, den er priset til ca. 15.000. HAr lagt av et ut dagen i morgen. Er det noen som har erfaring , med denne modellen? Er det et bra kjøp. Skal bruke tv`en til film og tv seeing

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde selv en 42"pa50 før jeg kjøpte en 42"pv500. Jeg var veldig godt fornøyd med bildekvaliteten. Eneste grunnen til at jeg solgte den og kjøpte pv500 var at jeg ville spille pc på skjermen (luksusproblem). På tv og dvd ser jeg ikke forskjell på pa50 vs pv500. Jeg har faktisk hørt at pa50 har hakket kvassere bilde på tv og dvd. Tror det hadde noe med at pa50 har høyere kontrast 4000:1 mens pv500 har 3000:1. Skal du bruke tven til tv-titting og dvd kan du ikke bli skuffet. Prisen du nevner er sikkert grei, men et raskt søk på kelkoo eller lignende vil jo vise beste pris. Lykke til med tven!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en meget lav pris i Norge ink bordstativ. Kan ikke huske å ha sett den lavere andre steder i Norge og er ett godt kjøp

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •