Hjelp til kjøp,samsung,pioneer,panna

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til kjøp,samsung,pioneer,panna

Dette blir vist vanskeligere og vanskeligere.Her jeg bor som er en liten by er det jo ikke bare å gå i butikken for å samenligne skjermer.Har derfor studert alle steder på nettet om hva som er best,og hva som jeg blir best fornøyd med.Jeg kommer hovedsakelig til å bruke skjermen for tv-titting.Er også svært usikker på om jeg skal velge plasma eller LCD.Blir jo bare dummere og dummere desto mere man leser synes jeg.Var i sverige å så på den nye Samsung PS42S5H og syntes den var kjempeflott,gledet meg til den skulle komme til Norge,men etter å ha lest her så ble det en nedtur.Hvorfor skjønner jeg ikke,den har jo fine data?Så begynte jeg å studere panna 500,men har ikke sett den i funksjon,noen sier den støyer mye.Her om dagen fikk jeg vite hos min tv forhandler at den nye pioneer 436xde skulle komme snart,så nå går jeg å venter på den.Var innom hos samme forhandler å så på Samsung LCD som hadde kommet i dag hos dem,det var en LE40R51B.og syntes den var utrolig bra,hva med den nye LE40M61B?den er jo testvinner ser jeg.Nei nå er jeg så usikker at jeg gir snart opp.hheheh.Noen som har noen råd å gi meg?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Plasma

Hvis du hovedsaklig skal bruke tven til tv titting, ville jeg gått for plasma. Jeg har selv panasonic pv500 og jeg er svært fornøyd. Du blir sikkert ikke skuffet hvis du velger pioneer heller.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS: pv500 støyer ikke :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha for svaret,hva med innbrenning som det snakkes så mye om på plasma?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •