DVI -> HDMI på TH42-PV500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVI -> HDMI på TH42-PV500

Har prøvd å kople pcen til plasmaskjermen min via en DVI->HDMI kabel (5m Real Cable) men får ikke ordentlig bilde.

Med 800x600 oppløsning ser bildet greit ut, men det er "for stort" for tven.
    Med 1024x768 oppløsning er bildet skurrete og jævlig, og også "for stort" for tven.

Noen tips?

Har hørt "bruk powerstrip" osv, men aldri blitt fortalt hva jeg evt. skal gjøre der osv.

Og hvis noen ønsker å kjøpe en 5m Real Cable HDMI-DVI har jeg altså en til salgs - sålenge jeg ikke får det til å virke, iallefall

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme tven og bruker bare vanlig VGA kabel. Funker knallbra til spilling og surfing. Er storfornøyd med resultatet, men tenkte likevel jeg skulle kjøpe en DVI-HDMI kabel siden dette teoretisk sett skal bli enda bedre, men nå gidder jeg ikke det :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dobermann1
    Har samme tven og bruker bare vanlig VGA kabel. Funker knallbra til spilling og surfing. Er storfornøyd med resultatet, men tenkte likevel jeg skulle kjøpe en DVI-HDMI kabel siden dette teoretisk sett skal bli enda bedre, men nå gidder jeg ikke det :grin:
    Har hatt akkurat samme opplevelse, bare at jeg gadd å kjøpe DVI-HDMI kabel, hehe. Tror likegodt jeg selger den, fornøyd med VGA kabelen jeg også!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som et typisk Panny problem. Forsøkte både med dvi utgang på HD tuner på jobb samt med diverse pc'er og powerstrip. Panasonic selv visste heller ikke hva som skulle til. Mulig det er en bestemt frekvens i hver retning som må til.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde kanskje tatt hintet da det sto "Not ment for PC" eller noe slikt på HDMI inngangen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •