LG 42PX4RV- erfaringer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG 42PX4R- erfaringer

Vurderer å kjøpe en LG 42PX4R da den er forholdsvis rimelig. Noen som har noen erfaringer med denne plasma skjermen. Skal primært brukes til tv titting og XBOX 360, film kjører jeg på prosjektor. Finner ikke så mye info om denne skjermen på forumet, noen som kan hjelpe meg? Er det mye problemer med innbrenning med tanke på å bruke den til XBOX 360? Er den ekte HD tv ready? Håper noen kan hjelpe meg med litt utfyllende info. Takk :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av the viking
    Vurderer å kjøpe en LG 42PX4RV da den er forholdsvis rimelig. Noen som har noen erfaringer med denne plasma skjermen. Skal primært brukes til tv titting og XBOX 360, film kjører jeg på prosjektor. Finner ikke så mye info om denne skjermen på forumet, noen som kan hjelpe meg? Er det mye problemer med innbrenning med tanke på å bruke den til XBOX 360? Er den ekte HD tv ready? Håper noen kan hjelpe meg med litt utfyllende info. Takk :-)

Kjøp deg heller RZ42PX4R som er EN HD-ready skjerm, særlig om du skal bruke PC og få full utelling for xbox360! Den koster vel ikke så mange kronene ekstra! Dessuten er det pianolakk på ramma isteden for matt sort!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skvaldre
    Kjøp deg heller RZ42PX4R som er EN HD-ready skjerm, særlig om du skal bruke PC og få full utelling for xbox360! Den koster vel ikke så mange kronene ekstra! Dessuten er det pianolakk på ramma isteden for matt sort!
    Mente PX4R og ikke PX4RV- skrivefeil fra min side. Altså er det noen andre som har noe godt å si om LG42PX4R?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •