37" LCD - med erfaring fra 26" LCD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

37" LCD - med erfaring fra 26" LCD

Jeg har kjøpt en LG RZ26LZ2 som jeg etter planen skal ha på kjøkkenet. Foreløpig har denne blitt plassert i stua i påvente av å kjøpe ny TV der... (derav dette innlegget...)

Jeg er kjempefornøyd (selvfølgelig med unntak av svartnivå - men det får man uansett ikke med LCD) med LG'en og har derfor nå lurt på om jeg også skal gå for LCD i stua... Planen tidligere var å gå for Plasma, men jeg tror altså nå jeg må gå for LCD :wink:

Hva er det som er bra til en grei pris der "out in the jungle"? Tenkte å legge i mellom 15-20'. Hadde de hatt LG modellen jeg har i 37 så tror jeg faktisk det hadde blitt den, men den finnes maks i 32". Det finnes andre LG 37"ere men de har jeg ikke sett...

Noen forslag???

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av marjoh
    Jeg har kjøpt en LG RZ26LZ2 som jeg etter planen skal ha på kjøkkenet. Foreløpig har denne blitt plassert i stua i påvente av å kjøpe ny TV der... (derav dette innlegget...)

Jeg er kjempefornøyd (selvfølgelig med unntak av svartnivå - men det får man uansett ikke med LCD) med LG'en og har derfor nå lurt på om jeg også skal gå for LCD i stua... Planen tidligere var å gå for Plasma, men jeg tror altså nå jeg må gå for LCD :wink:

Hva er det som er bra til en grei pris der "out in the jungle"? Tenkte å legge i mellom 15-20'. Hadde de hatt LG modellen jeg har i 37 så tror jeg faktisk det hadde blitt den, men den finnes maks i 32". Det finnes andre LG 37"ere men de har jeg ikke sett...

Noen forslag???

RZ37LP1 er 37" LCD fra lg med samme LCD teknologi. Denne modellen har etter min mening bedre design, 2 tunere, 1500 siders txt minne, tilkoblinger i front men ikke optisk øye. Koster litt mer, men hvis du likte LX2 vil du like denne også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •