Panna PV500 i hus!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panna PV500 i hus!

Da var tvn min oppe på tvbenken og jeg har kobla til QPV dvd spiller med HDMI, onkyo dvd spiller med komponentkabel og xbox med komponentkabel.

Først kobla jeg på antenne ledningen fra CD. Dette ga ett sånn helt ok bilde.
    DVD spilleren som har HDMI utgang oppskalerer filmene til 720p eller 1080i. Dette blei fantastisk!!! Jeg synes også den andre onkyo dvd spilleren klarte å levere ett bra bilde med prog.scan over komponentutgangen sin. Veldig godt fornøyd med bilde totalt sett. Har også en dreambox dm500c som jeg har kobla på med scart rgb. Bilde er helt utrolig bra.

Selv om jeg har surround anlegg må jeg si jeg blei meeget imponert over lyden på denne tvn.

Nå skal jeg snart ta noen bilder og legge ut på minhjemmekino.no

Kommer til å sovne med ett smil rundt munnen i kveld tenker jeg...hehe

Marius

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmmm, har litt problemer med at rødt blir orange.
    har nesten ikke stilt inn noe på tvn enda, så blir sikkert bedre når jeg får den innstillingsdvdn dem selger på avshop.

marius

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først grattis med nye skjerm.
    Supert om du legger ut noen erfaringer etter hvert her, var selv å så på denne
    i dag, må innrømme at jeg ble litt sugen ja, bra test i dvdhjemmekino for noen nummer siden ble det også.
    Hvorfor gikk du for denne? kun tester eller var det mange runder rundt omkring før du bestemte deg? Hvem andre merker stod det mellom??

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med godt valg

Har akkurat kjøpt samme idag men får den ikke før i neste uke, håper jeg blir fornøyd. Jeg valgte den ut fra brukererfaringer, tester, og ikke minst ble jeg totalt hekta når jeg var på Elkjøp og så denne sammen med andre, mange mener jo også at den er bedre enn ny modellene til Pioneer

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres supert ut.. håper dere legger ut litt erfaring når dere har hatt de litt/kalibrert osv..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    50 eller 42 tommer ?

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sollie
    Først grattis med nye skjerm.
    Supert om du legger ut noen erfaringer etter hvert her, var selv å så på denne
    i dag, må innrømme at jeg ble litt sugen ja, bra test i dvdhjemmekino for noen nummer siden ble det også.
    Hvorfor gikk du for denne? kun tester eller var det mange runder rundt omkring før du bestemte deg? Hvem andre merker stod det mellom??

Hei igjen

Har nå fått testet tvn med HD klipp jeg har lasta ned. Det bilde man får da er så sykt at både jeg og alle jeg hadde på besøk blei litt satt ut. Kvaliteten er helt sinnsyk!!!

Jeg har dreambox kabelversjon, så jeg har helt supert bilde på vanlig tvsendinger også. Xboxen blei helt sinnsyk råå med komponent!!!
    Blei vanvittig fornøyd totalt sett

Jeg har vært på utkikk etter tv i ett par måneder. Så litt på Sagem sin bakprojeksjon og hadde nesten bestemt meg for den.
    Hvorfor jeg ikke valgte denne veit jeg egentlig ikke, men kanskje fordi jeg aldri fikk sett den. Jeg dro til Oslo på plaza for å få en kikk, men der stilte dem ikke opp. Og det ser ut til at ingen i området her har den på lager.
    Jeg var innom elkjøp og kjenner han som jobber der litt og fikk da testet en hel del. Blei veldig imponert og derfor falt jeg for denne.
    Synes også ut i fra bilder at PV500 er penere å se på enn Sagem TV'n.

Kommer tilbake med masse bilder og erfaringer osv på minhjemmekino.no når alt er på plass

Marius

Active
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen

Har nå fått testet tvn med HD klipp jeg har lasta ned. Det bilde man får da er så sykt at både jeg og alle jeg hadde på besøk blei litt satt ut. Kvaliteten er helt sinnsyk!!!

Jeg har dreambox kabelversjon, så jeg har helt supert bilde på vanlig tvsendinger også. Xboxen blei helt sinnsyk råå med komponent!!!
    Blei vanvittig fornøyd totalt sett

Godt å høre at du er fornøyd, gjett om vi gleder oss til Xbox360 og PS3 med HD, say no more

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •