Nytt Philips 32PW8620 - grunn til bekymring?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt Philips 32PW8620 - grunn til bekymring?

Hei!
    Har akkurat kjøpt ovenstående som "dagsrevy"-tv / supplement til takmontert videokanon. Pga Lefdals prisgaranti fikk jeg det for 3 500,-. Prisen var knall, men jeg undrer meg over et par ting som jeg håper dere kloke videohoder der ute kan bidra til å belyse:

1) Det virker som om "strukturen" i bilderøret, som skal være helt flatt, varierer. (Litt vanskelig å forklare, men hadde det vært en LCD-skjerm ville jeg sagt at pixlene på deler av venstre side var større enn på resten av skjermen.) Fenomenet er ikke tydelig på normal sitteavstand, men...

2) En og annen gang har jeg opplevd at bildet forstyrres - det begynner å skurre/bli utydelig/dobbeleksponert, og det eneste som hjelper er å skru av og på TV'en med masterknappen.

Er det noen som vet hva dette kan komme av, og er det grunn til å bære kolossen i bilen og be om å få TV'en vurdert av fagfolk?

Takk for svar!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du kvitering etc, så er det bare å ringe Strax på 04123. Regner med de kommer til deg da og sjekker TV'en din (garantisak). Dette er skikkelig gokarer som kan sitt! De kom jo t.o.m. til bygda mi for å sjekke ut TV'en.. 2 ganger!! . Fikk ny da.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Right on target, captain!
    Strax gjenkjente feil nr 2 basert på telefonisk beskrivelse (software-feil i en krets), og tilbød seg å komme og hente TV'en på døren.

Takk for glimrende innspill! :grin: :grin: :grin:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ble problemet rettet?

Til Heimnes!

Jeg kjøpte meg samme Philips 32PW8620 sist lørdag, 5.november, og allerede søndag fikk jeg problemer som ligner mye på problemet du nevner, hvor bildet trekker seg sammen, og blir utydelig, og det eneste som hjelper er å slå tv'en av, og så på igjen.

Jeg kjøpte tv'en på Elkjøp, og har 30 dagers bytterett, men bortsett fra denne feilen må jeg egentlig si jeg er fornøyd med tv'en. Elkjøp har bestilt en teknikker som skal komme hjem til meg og se på tv'en.

Derfor lurte jeg på om hvordan det gikk for deg. Fikk de fikset feilen, eller fikk du ny? (Noe som for øvrig ikke er alternativ siden Elkjøp ikke får tak i flere av disse tv'ene nå)

Håper du leser dette, og tar deg tid til å svare

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •