Philips 50" plasma tv
Opplev den overlegne bildekvaliteten på denne utmerkede flat-TVen med den nyeste PDP-teknologien og Pixel Plus. Den har en elegant utforming som vil fremheve resten av interiøret.

Bildeforbedring :
Pixel Plus, Progressive Scan, Active Control + lyssensor, 3/2 - 2/2 motion pull down, 3D-kamfilter, Contrast Plus, Digital støyreduksjon, Dynamisk kontrast, Jagged Line Suppression
Bredde/høyde forhold : 16:9
Lysstyrke : 1500 cd/m²
Diagonal skjermstørrelse (tommer) : 50 tomme
Diagonal skjermstørrelse (cm) : 127 cm
Skjermtype : WXGA-plasmaskjerm
Skjermforbedring : Skjerm med antirefleksbelegg
Paneloppløsning : 1366 x 768p
Svartid (typisk) : 0 ms
Visningsvinkel : 160 (H) / 160 (V)
Dimming Backlight Contrast
Kontrastforhold (typisk) : 10000:1
Lydsystem : Virtual Dolby Surround
Utgangseffekt (RMS) : 2 x 15 W
Lydforbedringer : Dynamisk bassforbedring
Equalizer : Fembånds
AV 3 : DVI med HDCP, Minijack for audio-inngang 3,5 mm
Front: Video,S-Video,Audio,Hodetelefon
Ext 1 Scart : Audio v/h, CVBS inn/ut, RGB
Ext 2 Scart : Audio v/h, CVBS inn/ut, S-video inn
Vedlagt tilbehør : Bordstativ, VGA-til-YPbPr-Cinch-kabel, DVI-VGA-adapter, Nettledning, Hurtigstartguide, Registreringskort, Fjernkontroll, RF-kabel, Bruksanvisning, Garantisertifikat

http://www.elprice.no/modules/module...uArr=&mid=1103

Satt å så på denne reklamen og ser at elkjøp reklamerer for samme modell bare 10 000 kr dyrere......

Er dette et bra tv mht merke osv?

I forhold til mine forventninger til Hitatchi tven som var på tilbud sist uke hos elkjøp og lefdal ble jeg skuffet over bildekvaliteten, men ser man på specsene på denne tven har den jo alt av digitale tilkoblinger, 10 000: 1 i kontrast HD-Ready osv osv.

Så lurer på jeg om dette er det 50" plasma tven som gir mest for pengene og stiller et lite spørsmål til de flinke om Philips er et bra merke generelt mht bildekvalitet og slikt.......

Er det noe negativt om skjermen eller merke?
Har lyst å være veldig sikker på at jeg gjør et bra kjøp når det er snakk om hele 30 lapper :-S
Håper på svar :-)