Vondt i magen og indre uro, men av god grunn?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vondt i magen og indre uro, men av god grunn?

Heisann.

Må si jeg har litt småvondt i magen. Jeg blei så ivrig på ny TV på lørdag at jeg kjøpte meg en Panasonic TH-42PV500.
    Som dere sikkert vet sikla jeg på Sagem sin bakprojeksjontv. Har jeg gjort noe dumt nå?? Eller tror dere jeg blir likeglad for denne TV'n? Jeg var på Elkjøp og så bilde og blei meget imponert. Kjenner han selgeren der ganske godt, så fikk prøve litt som jeg ville med forskjellig kabler og DVD filmer jeg hadde med.

Og en ting til, jeg kjøpte TH-42PV500 E .... Da er det vel verken med bordstativ eller veggstativ da eller??

mvh
    Marius Sveen

PS! Får tven i morra, så kjøpte ikke på elkjøp, derfor jeg lurer på om bordstativet er med. For da må jeg slenge meg rundt og rasa rundt i byen for å høre om noen har dette på lager

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer litt på hvorfor du ikke kjøpte den på Elkjøp,slik at du har 30dagers returrett,siden du ikke er sikker på kjøpet?
    Hadde jo sikkert fått samme prisen på elkjøp om du kjøpte et annet sted fordi det var billigere der?
    Men det var kanskje returrett der du kjøpte også?

Personlig hadde jeg nok kjøpt den panasonic tven fremfor bakprojektor tv.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jadda, hadde nok kjøpt den på Elkjøp, men dem hadde den ikke på lager og dem fikk ingen bekreftet dato. Den sku komme inn ubekreftet 13.10 og da hadde jeg ikke hatt den før over helga igjen kanskje. Der jeg bestilte hadde dem den på lager og sku sende den i adg. Så jeg fikk den i morra tidelig!

Dem har også 14dagers full retur-rett ja

Aner du om pv500E er med eller utenborstativ??

Så jeg har muligens fått en likegod tv altså??? Håper det jeg også.

Marius

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marjusen
    Må si jeg har litt småvondt i magen. Jeg blei så ivrig på ny TV på lørdag at jeg kjøpte meg en Panasonic TH-42PV500.
    En venninne (som jobber i akuttpsykiatrien, uten at det nødvendigvis er noen sammenheng der), beskrev dette som noe mange føler etter å ha brukt en del penger. Og hun gav det en betegnelse:
    Post-konsum stress-syndrom
    Dette er et velkjent fenomen ved kjøp av dyre ting, f.eks. hus og bil, men gjør seg også gjeldende ved slike investeringer vi snakker om her.
    Du er ikke alene, men trøst deg med at magen vil roe seg når du som fornøyd konsument opplever at produktet lever opp til forventningene.

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avshop har også betegnelsen TH-42PV500E , der må man kjøpe bord og veggfeste i tillegg, så det er vel rimlig å anta at det ikke følger med på den du har kjøpt heller.
    Men kanskje best dobbelt sjekke det der du har kjøpt den.

Hvis ikke det følger med må du kaste deg rundt å få skaffet det ja, om du da ikke skaffer to kamerater som kan stå å holde tv'n opp mot veggen en kveld da. hehe

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da fikk jeg til svar at dette ikke var med, og dem hadde ikke dette på lager.
    Vart ganske glad og letta når jeg så at komplett.no hadde på lager. La en i handlekurven og fikk dem til å levere express over natta. Så dem kunne garantere at den kom til meg i morra tidelig. Det kosta meg 320,- ekstra, men det er det vel vært
    Gleder meg som en liten unge. Da skal PCEN få kjørt seg med HD klipp i morra og xboxen skal få skalert opp DVD filmene til 720p

Marius

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •