Samsung LE-32M51B

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE-32M51B

Jeg har per i dag en 7 år gammel Phillips 32" WS CRT som jeg har vært godt fornøyd med.
    Men det frister veldig med en ny LCD tv :-), særlig nå som xbox 360 er rett rundt hjørnet.
    Har funnet fram til at Samsung LE-32M51B må være ett godt valg, og har i den sammenheng noen spørsmål:

Jeg kan dessverre kun motta analoge tv sendinger fra UPC, hvordan vil denne tv'en takle dette?

Jeg pleier også å se 4:3 sendinger i 4:3, altså med sorte striper på hver side av skjermen. Hvordan vil dette påvirke tv'en med tanke på innbrenning?
    Utifra det som står i brukermanualen virker det som om det skal veldig lite til før skjermen tar skade.

Noen som har linker til omtaler/erfaringer med denne tv'en ?

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MacBain
    Jeg har per i dag en 7 år gammel Phillips 32" WS CRT som jeg har vært godt fornøyd med.
    Men det frister veldig med en ny LCD tv :-), særlig nå som xbox 360 er rett rundt hjørnet.
    Har funnet fram til at Samsung LE-32M51B må være ett godt valg, og har i den sammenheng noen spørsmål:

Jeg kan dessverre kun motta analoge tv sendinger fra UPC, hvordan vil denne tv'en takle dette?

Jeg pleier også å se 4:3 sendinger i 4:3, altså med sorte striper på hver side av skjermen. Hvordan vil dette påvirke tv'en med tanke på innbrenning?
    Utifra det som står i brukermanualen virker det som om det skal veldig lite til før skjermen tar skade.

Noen som har linker til omtaler/erfaringer med denne tv'en ?
    Dette er en LCD skjerm, om det står noe i manualen om innbrenning så høres det ut som en "Cut 'n' Paste" jobb der advarselen fra en av Samsungs plasma modeller har sneket seg inn. På LCD kan du nesten se bort fra innbrenninger, unntaket er dersom man bruker skjermen kun til et statisk høykontrast bilde som f.eks. rutetidsvisning på flyplass, eller menyer i PC program o.l.

Har du kikket på LE-32R51B? Eneste forskjellen er designet...og et par tusenlapper såvidt jeg har forstått. Link

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •