viewpia 32" !

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: viewpia 32" !

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

viewpia 32" !

min trofaste philips har halvveis dauda. hadde egentlig bestemt meg for en 28 hitachi lcd. men så såg e noe i posten, "viewpia". hørtes ut som noe møkk made in korea, men kika litt og den var ikke så gale egentlig, men det var lite å sammenligne med av merkervarer i samme butikk.

dette er altså 32 lcd til 9998,- elns.
    erfaringer?` gode specs men hva med det fundamentale, farger, skarphet....
    MÅ kunne brukes godt som "pc skjerm"

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    min trofaste philips har halvveis dauda. hadde egentlig bestemt meg for en 28 hitachi lcd. men så såg e noe i posten, "viewpia". hørtes ut som noe møkk made in korea, men kika litt og den var ikke så gale egentlig, men det var lite å sammenligne med av merkervarer i samme butikk.

dette er altså 32 lcd til 9998,- elns.
    erfaringer?` gode specs men hva med det fundamentale, farger, skarphet....
    MÅ kunne brukes godt som "pc skjerm"
    Eh...Vet ikke helt om jeg skal svare på denne, er det en spøk eller noe (skjult kamera) ?

Du har vel ikke lagt inn over 2000 innlegg her uten å lære deg "søk" funksjonen?

http://avforum.no/forum/showthread.p...hlight=viewpia

Active Viks sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er litt galt å uttale deg om "møkk som er laget i korea", synes jeg. Samsung og LG lager vel den største parten av displayer på markedet som brukes både av Philips og mange andre merker. Men hva slags elektronikk selve Viewpia har brukt på akkurat denne modellen, det er et annet spørsmål, som jeg klarer ikke å svare på.
    Emotiva UMC-1 | Rotel RB-1072 | Rotel RMB-1066 | Dune HD TV-101 | Panasonic DMP-BDT310 | Sony MDS-JE640 | Pioneer PD-F1007 | B&W DM683 | B&W LCR600 S3 | B&W DS6 | Mirage Nanosat | SVS PB12-NSD DSP | Sanyo PLV-Z2000 | DreamScreen V2 DynaGrey AutoManual 106" | LG 47" Cinema 3D | iRule Pro | Tara Labs & Monster interconnects | Supra Classic Blue 6.0

Denon-PMA-510AE | B&W DM686 | SVS SB12-NSD DSP | Supra Classic Blue 2.5 speaker cable | Monster 250 Interlink | Asus Xonar

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    søk, sant nok. men istedenfor å lese teknisk informasjon og innlegg fra folk som "har sett den i butikk...." tenkte jeg det var bedre med litt ferske meninger fra folk som evt. har eid den en stund.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •