Hitachi 42PD5200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hitachi 42PD5200

Så på Hitachi 42PD5200 med TV signaler, HD sendinger, og dvd. Utmerket bildekvalitet må jeg si. 1024x1024 oppløsning. Noen som kjenner til den eller har brukt den?

http://www.netshop.no/aspx/login.as...4832&plid=14832

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare si en ting med en gang, jeg er selger og har solgt masse av denne. Mener selv å være nøytral men nå vet du det iallefall i tilfelle noen begynner å slenge dritt

Jeg liker tv'en, både på hd matriale (1080i vel å merke), vanlig analog tv sending og ikke minst digital (anbefales å skaffe seg tuner, enten for kabeltv eller parabol). Det er lite jitter ved panoreringer, god skarphet (personlig foretrekker jeg litt grain i bytte mot enda mer dybde og kontrast om så), den har 2 komponent som jeg synes er greit, samt både vga og dvi.

Liker også designet, den vribare foten, at du kan ta av høytalerne og får en slank pen ramme samt at den er enkel å bruke (spesielt liker jeg direkte knapper til alle av inngangene).

Ellers anbefaler jeg deg å ta en titt, prøve diverse signaler, se selv og kjøpe det du føler gir deg beste bilde og mest for pengene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •