LG RZ42PX3 er faktisk veldig bra..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer stone cold sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG RZ42PX3 er faktisk veldig bra..

selvfølgelig har jeg en lg selv, men det jeg vil si er jeg tror lg er vel så bra som panasonic pa 50e. jeg har aldri testet pa50e hjemme, men har sett tv på elkjøp og thorn, samtidig har jeg lest om det her på forumet og mange andre plasser. jeg ser at folk klager litt angående fotballsendinger, at rød fargene flyter ut. det problemet har ikke jeg hatt. dessuten, kan ikke det fikses ved å stille fargene ned? fra dynamisk til kjølig eller no? har to tunere og på mitt tv, uten at jeg bruker det no særlig da.. nok av tilkoblingsmuligheter og tre scart osv osv.. det jeg vil si er at lg faktisk kan være et like godt alternativ til som panasonic. skal ikke ta noe bort fra panasonic for jeg tror nok det er et kjempetv, men tror nok også at lg er like så bra..

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    LG er virkelig på banen, skal si de kommer med mye spennende om dagen... Ikke minst den nye PX5R ser jo veldig spennende ut, ikke minst mhp pris vs. ytelse! LINK til PX5R på AVnytt. Her er jo også fargebehandlingen på 10-bit, og dermed er enda et hinder vs. Panasonic fjernet (som riktignok har 11-bit, men i forhold til fargebetandling er ofte praksis viktigere enn teori).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •