Svart skjerm på Viewpia 37

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer royervin sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Svart skjerm på Viewpia 37

I går da jeg satt og så på TV, gikk skjermen plutselig helt i svart. Lyden var helt OK, uansett inngang og kanal, men verken DVD-signaler, antenne- eller pc-signaler viste seg på skjermen.

Kan det ha skjedd noe som jeg kan fikse hjemmefra selv, eller er det skjermen som har tatt kvelden?

PS. Kjøpte den på Deal, og har sendt en forespørsel til dem også i dag. Spurte også om det var mulig å betale mellomlegget mellom Viewpia'en og en Panasonic TH-37PA50, dersom jeg måtte få ny TV, slik at jeg får en Panasonic i retur i stedet.

Siden det er søndag har jeg selvfølgelig ikke fått noe svar...

Roy

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av royervin
    I går da jeg satt og så på TV, gikk skjermen plutselig helt i svart. Lyden var helt OK, uansett inngang og kanal, men verken DVD-signaler, antenne- eller pc-signaler viste seg på skjermen.

Kan det ha skjedd noe som jeg kan fikse hjemmefra selv, eller er det skjermen som har tatt kvelden?

PS. Kjøpte den på Deal, og har sendt en forespørsel til dem også i dag. Spurte også om det var mulig å betale mellomlegget mellom Viewpia'en og en Panasonic TH-37PA50, dersom jeg måtte få ny TV, slik at jeg får en Panasonic i retur i stedet.

Siden det er søndag har jeg selvfølgelig ikke fått noe svar...

Roy
    Hvor lenge er det siden du kjøpte tv'n? Hvis du ikke får betale mellomlegg, kan du eventuellt benytte deg av returrett dersom det ikke er for lenge siden du kjøpte skjermen.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av king_kong
    Hvor lenge er det siden du kjøpte tv'n? Hvis du ikke får betale mellomlegg, kan du eventuellt benytte deg av returrett dersom det ikke er for lenge siden du kjøpte skjermen.
    Men hvor lenge er det? Jeg fikk den i slutten av juni, og da gjelder neppe retur-retten lenger.

Roy

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Returretten har nok bortfallt ja... Dersom skjermen er svart på alle inngangene, er det fint lite du kan gjøre selv. Da går jeg utifra at det ikke er en feilinstilling i menyen :wink: Om du får byttet den inn i en skjerm av annet merke kommer an på hvor servicevennlig Deal er.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zyon
    Returretten har nok bortfallt ja... Dersom skjermen er svart på alle inngangene, er det fint lite du kan gjøre selv. Da går jeg utifra at det ikke er en feilinstilling i menyen :wink: Om du får byttet den inn i en skjerm av annet merke kommer an på hvor servicevennlig Deal er.
    Snakket med Deal i dag, og jeg skal levere inn skjermen til reparasjon her i nærheten. Han på service-avdelingen hadde ingen tro på at skjermen måtte byttes, og dersom den må det, vil jeg få en tilsvarende modell, påstod han.

Så kan man selvfølgelig diskutere om det er god eller dårlig service. Jeg heller mest i retning av det siste, ikke minst siden det ikke var de som tok kontakt med meg i dag heller, men jeg som ringte dem.

Roy

Newcomer loggon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror neppe Du får bytte til Panasonic, det måtte være hvis wiewPiaen var utgått mod.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •