Uheldig valg av demo-materiale

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Uheldig valg av demo-materiale

Idag så jeg i en forretning noe jeg aldri trodde jeg ville komme til å se: en hel vegg full av LCD og plasmaer som alle viser en live fotballkamp. Nettopp dette er den vanskeligste testen for denne typen skjermer og samtlige skjermer ga et helt elendig bilde, både skjermer fra LG, Philips og Panasonic samt noen mindre merker. Selv Panasonic PV500 som får masse skryt her på forumet gjorde en elendig figur.

Merkelig at ingen ansatte var våkne nok til å skifte over til for eksempel en tegnefilm som passer mye bedre til dagens flatskjermer.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De ville vel vise skjermenes sanne ansikt denne dagen da... :grin:

Newcomer ansoere sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe

Godt ikke ishockeysesongen er i gang...... :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    Idag så jeg i en forretning noe jeg aldri trodde jeg ville komme til å se: en hel vegg full av LCD og plasmaer som alle viser en live fotballkamp. Nettopp dette er den vanskeligste testen for denne typen skjermer og samtlige skjermer ga et helt elendig bilde, både skjermer fra LG, Philips og Panasonic samt noen mindre merker. Selv Panasonic PV500 som får masse skryt her på forumet gjorde en elendig figur.

Merkelig at ingen ansatte var våkne nok til å skifte over til for eksempel en tegnefilm som passer mye bedre til dagens flatskjermer.
    Hei. Takk og pris for at noen faktisk viser bilde på noe som mange bruker tid til å se på, fotball.... Det vil selvfølgelig bli myyyye bedre bilde om man kun viser animerte filmer, men hvor mye tid bruker man til å se på tegnefilmer kontra vanlige sendinger???

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk og pris????
    Hvordan pokker skal man kunne velge den beste skjermen dersom alle viser et crappy bilde?

Selvsagt MÅ du ha et best mulig bilde gående - slik at skjermenes kvalitetspotensiale og -begrensning vil vise seg.

Eller er det slik at en forretning skal få klapp og ros fra en eldre garde dersom de setter på en gammel og sliten VHS? Et medie de fleste i den alderen forholder seg til, og som bekrefter "det de alltid har visst" - at pris ikke står i forhold til kvalitet... for "alle viser jo like godt (les: dårlig) bilde"... og derved kjøper de selvsagt den billigste.... :-?

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

plasma og lcd

Kan gjerne si det en gang til....... Forsett å kjøp bilderørs tv, de er forsatt best.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •