Hjelp i Stavanger/sandnes

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp i Stavanger/sandnes

Hei. Jeg lurer på hvilke erfaringer folk har i de forskjellige butikkene i området. Jeg vurderer å kjøpe ny plasma/lcd skjerm, men får forskjellige svar i nesten alle butikkene. Noen steder jeg kan beregne å få skikkelige og ikke minst ærlige svar???

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. Jeg lurer på hvilke erfaringer folk har i de forskjellige butikkene i området. Jeg vurderer å kjøpe ny plasma/lcd skjerm, men får forskjellige svar i nesten alle butikkene. Noen steder jeg kan beregne å få skikkelige og ikke minst ærlige svar???
    Desverre vil nok alle anbefale deg det DE selger, selv om det nødvendigvis ikke er det beste. Det beste du kan gjøre er å lese og spørre her

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stikk innom Solberg i Sandnes.
    Var å diskuterte Plasma HD der for en stund siden.
    God service og greie folk.
    Virket som de var oppdatert og visste hva de snakket om.
    .
    Jensi

Newcomer alebi sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hjelp i stavanger /sandnes

hei.Jeg var i stavanger og Sandnes i sommer...Brukte noen av dagene der til å sleve i Lefdal butikken som ligger på Forus..nær Kvadrat..Solberg som også ble nevnt er et alternativ.Ikke de billigste prisene ...Men ihvertfall han ene som jobber der som vet hva han snakker om...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilke spørsmål vil du ha svar på i butikken, king kong?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg egentlig vil vite, er hvilken skjerm jeg bør velge av 37pv500, LT37S60 og den nye pioneer 436. Har egentlig ikke plass til 43". Sitter knapt 3 meter fra tv'n, men har alltid likt bildet på pioneer. Har vært innom Siba, Lefdal, Elkjøp og Elprice. Forskjellige svar uansett hvor jeg går.

De fleste selgerene var jo hyggelige, men hva hjelper det når man treffer folk på 16 år(siba), som ikke vet hva de snakker om....

Synes jeg fikk den beste hjelpen på elprice, men det kan jo ha med at de har voksne folk der, som har tid til å hjelpe..

Er dette tilfeldige opplevelser, eller?????

Newcomer loggon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det Du vil vite finnes i fagblader hos Narvesen og diverse tester/review bruk google.no avgjørelsen må Du ta selv!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=king_kong]Det jeg egentlig vil vite, er hvilken skjerm jeg bør velge av 37pv500, LT37S60 og den nye pioneer 436. Har egentlig ikke plass til 43". Sitter knapt 3 meter fra tv'n, men har alltid likt bildet på pioneer. Har vært innom Siba, Lefdal, Elkjøp og Elprice. Forskjellige svar uansett hvor jeg går.

Det lureste du kan gjøre er å dra innom en butikk der de har alle disse skjermene, og sammenligne dem selv.. alle de overnevnte TV'ene er svært bra uansett, så her er det mye smak og behag.. det du like vell kan tenke på er at pioneeren kommer uten høytalere.. dersom prisen skulle være viktig for deg..

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av king_kong
    Du kan jo ikke forvente at betjeningen skal anbefale produktene til konkurrenten. Det beste er å følge med på forum og lese fagbladene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kjøpte min 37pv500 i sandnes

kan anbefale Solberg sandnes/bryne, kjøpte min tv der nå. Et par der som har god peiling. kjører euronics sine priser som er helt greie.
    De større kjedene har mistet meg som kunde da de helst ikke vil hjelpe før du står der med pengene, men det har vel med at de får prosent på salgene de har..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •