Samsung PS42S5H testet i Lyd&Bilde... - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 102 av 102
    Journalist Audun Hage sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Takk til admin som tok mange ord ut av munnen på meg. Jeg opplever vel at den "massive kritikken" i stor grad kommer fra enkeltpersoner med et visst markeringsbehov. Kritikk av kilder(derav f.eks L&B) er vel og bra, men da bør dere også ta det som sies her på forumet med en klype salt!

Tror verken jeg eller Jørn F. har problemer med integriteten. Hvem som har det største nedslagsfeltet, og derav større interesse hos annonsører - er en helt annen sak.

b59 må gjerne ta dette med meg på PM!

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fagtidsskrifter etc.

Det som forundrer meg med Lyd og Bilde er at et produkt kan få 8 i tall-gjennomsnitt for så å få 10- eller 9+ eller 10- og 9+ i snitt for så å få 8 i karakter, det blir svært forvirrende, samt at et produkt med 8 i snitt kan få en god omtale og et annet med 9+/9- blir omtalt som svakt/mindre bra/når ikke opp. Lyd og Bilde burde definitivt gå igjennom karaktermalen samt vektingen på de enkelte områdene som er med i vurderingen, denne malen bør også være med i testen slik at vi kjøpere får forståelse for deres selektive meninger.
    Nå skal det også sies at Lyd og Bilde faktisk sa at de ikke hadde noe tro på 10.000:1 kontrast forholdet på Samsungen og jeg minnes vagt at de ikke brydde seg så mye om tallenes tale.

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •