Problemer med min nye Samsung LE-32R51B :( - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser man på verdensmarkedet i dag er samsung en av de aller beste gigant elektronikk produsentene når det gjelder feilprosent. De har tydeligvis problemer med en serie eller levering her, men jeg har ikke mista tiltroen på produktene deres.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg sier bare en ting, SAMSUNG MÅ skifte slagord :P

"Dårlig service, koste hva det koste vil !"

Nå har jeg snakket med Strax AS Service som fikk oppdraget med å komme hjem til meg å fikse, eventuelt bytte tven min.

Dem sa kun at hvis dem skulle se på det, så måtte jeg skaffe transport av tven ut til dem.

Jeg sa kun at detteer uaktuelt da jeg har dårlig erfaring ved å sende tven avgårde.... sjekk tidligere i tråden for mer info om den saken :P

Så nå har jeg tatt dette opp med forhandleren som jeg fikk tven via.

For å si det mildt, fortsetter det slik sender jeg tven inn igjen og får penga tilbake, fare for at jeg går for en ny samsung tv, muligens M51 modellen, dette grunnet, rett og slett at dette er den eneste tven jeg har sett meg fornøyd med når det gjelder bilde i forhold til pris :P

Hvis noen har noen bedre forslag til tv kjøp så vennligst fyr løs jeg ser positivt på alt jeg kan få av forslag

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •