Pana PV500 til PC-bruk, ikke lurt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pana PV500 til PC-bruk, ikke lurt?

Jau - topic sier det meste. Jeg bare lurer på om det dumt å kjøpe en TH-37PV500 hvis man tenker å bruke den en del mot PC. Hadde likt dårlig å få innbrent startknappen til windows i nederste vanstre hjørne Selvsagt blir TV-titting hovedbruksområde, men jeg antar at ca. 30% blir PC og når XBOX 360 kommer så blir nok den kjørt en del. Gode råd???

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om tven selv har mulighet for det, men på en PC har du i alle fall mulighet for å sette opp driverrutiner hvor bildet forskyver seg med en pixel i et gitt tidsintervall. Ikke merkbart for brukeren, men nok til å hindre innbrenning. Sannsynligheten er stor for at tven også har samme mulighet innebygget.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare vær obs på at TV-en har 4:3-oppløsning, siden du tydeligvis har planer om å bruke den som PC-monitor. Dette er ikke noe problem til film, da kan f.eks Zoom Player gjøre om til 16:9, men jeg vet ikke om det finnes tilsvarende løsninger til skrivebordet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm - kanskje JVC LT-37S60 er et bedre alternativ allikevel da? Denne er jo LCD....

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    676
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer en utrolig digg ny lcd fra hitachi snart, er bygget på samma lest som prisvinnende 32ld7200. Selv har jeg vært skeptisk til lcd, først på 32" og foreløbig på 37". Men siden nevnte 32" skjerm overbeviste meg håper og tror jeg at den nye saken i 37" også blir like bra.

Den har oppløsning på 1366x768. Det kan også nevnes at alle nye plasma har veldig gode prosedyrer for å vaske vekk innbrenning. Var en test jeg leste i ett eller anna engelsk blad som viste at stillbilde i 1 måned lot seg vaske bort etter mindre enn 24 timers tv bruk etterpå på både panasonic, hitachi og pioneer.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •