Fattern trenger ny TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Andreash sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fattern trenger ny TV

Hei!

Min gamle far har nå sett sporten, nyhetene og lørdagsunderholdningen på NRK med en 28" crt-tv der alle fotballresultatene havner utenfor skjermen i over et halvt år....
    mao. defekt tv..

Han ønsker seg ny Tv..

Muttern er tidels enig...

Til saken:

av erfaring synes jeg det er bedre å spørre entusiaster til råds først, enn å sende fattern i butikken på egenhånd..
    Derfor lurer jeg på hvilken TV han bør satse på..
    tanker fattern har ang. ny tv:

bra size: 37-42"
    bra bilde
    ikke utdatert om få år
    billig, billig...(han har sett reklamen for qpvision til ca.10000 og lurer på om det duger..)

Som objektiv sønn, ser jeg at disse kravene ikke blir oppfyllt samtidig på en enkel måte, men jeg er veldig interessert i gode tips og veiledning i dagens tv-jungel..

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreash
    Hei!

Min gamle far har nå sett sporten, nyhetene og lørdagsunderholdningen på NRK med en 28" crt-tv der alle fotballresultatene havner utenfor skjermen i over et halvt år....
    mao. defekt tv..

Han ønsker seg ny Tv..

Muttern er tidels enig...

Til saken:

av erfaring synes jeg det er bedre å spørre entusiaster til råds først, enn å sende fattern i butikken på egenhånd..
    Derfor lurer jeg på hvilken TV han bør satse på..
    tanker fattern har ang. ny tv:

bra size: 37-42"
    bra bilde
    ikke utdatert om få år
    billig, billig...(han har sett reklamen for qpvision til ca.10000 og lurer på om det duger..)

Som objektiv sønn, ser jeg at disse kravene ikke blir oppfyllt samtidig på en enkel måte, men jeg er veldig interessert i gode tips og veiledning i dagens tv-jungel..
    Hvis "fremtidsrettet" / "ikke utdatert om noen få år" er veldig viktig, finnes det ingen tv større enn 32" i dag som matcher kravene, dessverre... Det finnes 32" lcd som er hdready, og med et greitt bilde til ~10.000,- men skal du ha plasma, må du nok -minst- doble summen.. men en god TV (som primært brukes til TV) MÅ jo ikke være høyoppløst da.. og det finnes veldig gode plasma tv'er til under 20k.. (men ikke under 15 )

Og jeg er vel forpliktet til å nevne at det finnes VELDIG gode 36" 16/9 crt tv'er i markedet i dag som koster under 10.000

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpe han en panasonic pa 50 - 37". Noe rimeligere blir en ikke fornøyd med.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •