Får man noe bra flatskjerm til ca 10.000,-?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer baiaz sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Får man noe bra flatskjerm til ca 10.000,-?

Heisann!

Jeg skal kjøpe meg en flatskjerm-tv som jeg skal ha på veggen til rundt 10.000,-

Kravet til denne er Bra bilde!

Størrelse: Går gjerne ned på størrelse hvis kvaliteten er bedre. Helst 25" eller mer!

Noen som kan komme med noen anbefalinger?

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av baiaz
    Heisann!

Jeg skal kjøpe meg en flatskjerm-tv som jeg skal ha på veggen til rundt 10.000,-

Kravet til denne er Bra bilde!

Størrelse: Går gjerne ned på størrelse hvis kvaliteten er bedre. Helst 25" eller mer!

Noen som kan komme med noen anbefalinger?
    Går du ned til 26" får du skikkelige high-end apparater med absolutt siste tech fra de som er flinkest til slikt og toppseriene til de største produsentene på 26" gir vel i mine øyne det beste bildet av alle flatskjermer i dag (pga at de er spekket som storebrødrene, høyoppløste og lekre, men er mindre, ergo "tilsynelatende" høyere oppløsning enn de større apparatene (pikslene blir mindre).

Er det kvalitet "uber alles", så er dette helt klart det råeste tipset synes jeg. Du får en KANON 26" LCD, eller en ganske "basic" og enkel lavoppløst PDP. Du KAN få en grei 30-32" for samme prisen... men jeg tror jeg kan garantere deg at den ikke gir like bra bilde. (MEN den gir mer kinofølelse.. så hvis det er viktig, kanskje du ikke bør høre på meg )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •