Trenger hjelp ang kjøp av LCD tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp ang kjøp av LCD tv

Hei!

Jeg er ikke så veldig inni dagens LCD tver. Hadde vært kjekt om noen kunne skrive litt om de beste merkene, hva som er viktig å se etter når man kjøper LCD TV osv..

Jeg er i igrunnen ute etter en billig og god 26", så hvis noen har noen anbefaling her så er det bare å skrike ut!

På forhånd takk!

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Velkommen 029kid!

Først og fremst er det viktig å oppgi hvor mye du kan tenke deg å bruke på TVen. Det er ingen tvil om at du får bedre kvalitet jo mer du gir på dagens utvalg av LCD-TVer, der kanskje TVer over 20k ikke representerer like store "byks" i kvalitet.

Min personlige erfaring, samt mitt generelle inntrykk fra andre brukere, er at Philips ofte er foretrukket, selv om jeg personlig ikke liker overprosesseringen Philips gjør av TV-bildene. Samsung synes jeg imidlertid personlig gjør en bedre jobb på prosesseringen, og har etter min mening også et flott design.

Har du stramt budsjett ser jeg at en del brukere er relativt fornøyd med Viewpia. Her må du imidlertid være klar over en del svakheter, som stort sett belager seg på litt mangelfull software på TVen. Bl.a. lagres ikke instillingene pr. inngang, men kun globalt. Videre er det litt problemer med omforming av 4:3 til 16:9 osv. Les den offisielle tråden så lærer du mer...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •