Tips til ny 32" CRT-tv?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til ny 32" CRT-tv?

Hoy!
    Jeg innser at dette kan bli oppfattet som "banning i kjerka" av enkelte, men jeg vurderer å bytte ut min 28" 4:3-TV med en 32" widescreen-modell, og tror du enn så lenge får mest kvalitet per krone dersom du velger CRT fremfor LCD eller plasma.

TV'en vil primært bli brukt til TV-sendinger som det ikke er naturlig å se gjennom takmontert projektor (nyheter etc.), og skal fylle behovet frem til HDTV blir en realitet. Jeg ser for meg at budsjettet vil ligge rundt +/- 5.000,-.

(Parallelt med dette vurderer jeg nemlig å skifte ut projektoren også, siden det er mye spennende på gang - men det er en annen historie :-) .)

Er det noen der ute som er oppdatert på hva som finnes, og som anses som et varp ift de rammebetingelser jeg har oppgitt?

Takk for hjelpen!

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en Loewe Aconda og er storforøyd med den, men du skalø være SVÆRT heldig for å finne en slik til rundt 5 lapper. Følg litt med på finn.no, det er mye 32" CRT til salgs der

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sjøl Panasonic TX32PX10 som eg er meget fornøyd med. Vil nok ligge ein plass mellom 6000 og 7000. Ellers har Panasonic ein modell som heiter TX32PM11 som er litt billigere. Og du har nok rett i at du vil få meir kvalitet pr krone med eit bra CRT tv pr dags dato.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil anbefale deg å kjøpe brukt, 32" CRT finnes i overflod på bruktmarkedet, og siden ingen kjøper er prisene lave. Du burde kunne finne deg et ok apparat for like i overkant av 1000kr, og et meget godt et for 2-3000kr.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis jeg hadde vært deg, hadde jeg prøvd å få tak i en brukt Loewe med tid igjen på garantien. Fortrinnsvis en toppmodell. Det er et kjøp du aldri i verden vil komme til å angre på.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •